۷۲۵۲۰۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه 10 خرداد 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۰ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلند پرواز، موقر، اجتماعی، خوشرو و بسیار مثبت اندیش هستید. بخاطر رفتار صمیمانه و اجتماعی خود در میان مردم بسیار محبوب هستید، اما غرور بیش از حدتان جلوی این که شخصی کامل و همه چیز تمام باشید را می گیرد. وضعیت سلامتی شما بسیار خوب خواهد بود، اما این موضوع نباید باعث شود که نسبت به سلامتی خود بی توجهی کنید، پس به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود توجه کافی داشته باشید. امسال پیشرفت اقتصادی برای شما راحت نخواهد بود و حمایتی که انتظار دارید را از طرف خانواده تان دریافت نخواهید کرد. شاید سرمایه گذاری های گذشته تان سود مورد انتظارتان را برای شما به همراه نداشته باشند، اما سرمایه گذاری های کوتاه مدت پول خوبی برایتان به ارمغان خواهند آورد. اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید بهتر است برای خودتان دنبال شریک نگردید. از لحاظ حرفه ای اعتماد به نفستان شما را به یک برنده تبدیل خواهد کرد و قادر خواهید بود به هر چالشی که پیش رویتان قرار می گیرد غلبه کنید. امسال اگر به عشقتان توجه کافی نداشته باشید دوره هایی نه چندان خوشایند را پیش رو خواهید داشت. اگر هم مجرد هستید امسال شانس زیادی برای ازدواج نخواهید داشت. تیر، شهریور، آذر و دی بهترین ماه ها خواهند بود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما احساس می کنید که یک مشکل در راه است و یا موقعیتی به رسیدگی شما نیاز دارد، اما کاری در این مورد از دستتان ساخته نیست، به همین دلیل هم احساس کلافگی و بیقراری می کنید. وضعیت شما در این شرایط مانند کسی است که روی پل ایستاده و جریان آب را زیر پای خود احساس می کند، اما جرأت پریدن در آب را ندارد. فکر نکنید که مجبور هستید خودتان را با همه چیز درگیر کنید و در هر موقعیتی نقشی داشته باشید. شاید لازم است بدون آن که زیر پایتان را نگاه کنید از روی پل رد شوید و به راهتان ادامه بدهید. اگر وقت کردید حتما سری به کتاب فروشی نزدیک خانه تان زده و کتابی در مورد راه های رسیدن به موفقیت بخرید!

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

اگر امروز صبح که از خواب بیدار می شوید دلتان هیچ چیزی به غیر از ماندن در رختخواب و بغل کردن بالش عزیزتان نمی خواهد بدانید که تنها نیستید! شرایط کیهانی موجود باعث شده اند همه کمی احساس آسیب پذیری کنند و این تمایل شما به ماندن در خانه هم از همین وضعیت ریشه می گیرد. سعی کنید در تمام طول روز با افرادی که برایتان عزیز هستند و شما را در هر شرایطی مورد حمایت خود قرار می دهند در ارتباط باشید. اگر کسی کوچکترین کلام ناخوشایندی به شما بگوید به شدت دلتان خواهد شکست و از صمیم قلب آرزو خواهید کرد که ای کاش اصلا از خانه بیرون نیامده بودید!

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز شما غرق در عالم خیال و رویا هستید و همچون پرنده ای شده اید که خیلی بالاتر و جلوتر از همه پرواز می کند. همین طور که شما دارید پرواز می کند عشقتان که عقل و منطق دست و پایش را بسته است تقلا می کند تا به شما برسد. اگر بخواهید همین طور به راهتان ادامه بدهید هم خودتان در میانه های راه گم خواهید شد و هم عشقتان را گم خواهید کرد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز شما احساس می کنید بعد از مدتی احساس خستگی و نداشتن انرژی کافی بار دیگر حالتان سر جایش آمده و انرژیتان تکمیل شده است. شما از این که وقتی انرژی کافی ندارید خانه را ترک کنید متنفر هستید، اما امروز احساس می کنید آماده اید تا بار تمام دنیا را خودتان تنهایی به دوش بکشید. احساسات و کارهایتان در هماهنگی کامل با یکدیگر هستند و درکی کامل از آنچه در اطرافتان در جریان است دارید. شما خیلی خوب می دانید که چه راهی را می خواهید در پیش بگیرید و این راه را به وضوح در برابر چشمان خود می بینید و نیازی به جستجو نیست. از این فرصت و این همه انرژی که در اختیار دارید بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز رفتار غیر منطق و خل بازی های شما بری اطرافیانتان خیلی جالب هستند، اما باید مواظب باشید که در این مورد زیاده روی نکنید و جایی هم برای جدیت باقی بگذارید. حال و هوایی در امروز نهفته است که تمرکز روی هر چیزی را برایتان دشوار کرده است، به همین دلیل هم بهتر است کارهایی که به دقت و توجه بیشتر نیاز دارند را برای روز دیگری بگذارید. اگر سؤالی از شما شد که جوابش را نمی دانید بهتر است که تظاهر به دانستن جواب نکنید و خودتان و همه را با اعتراف به ندانستن راحت کنید، چون با پنهان کردن واقعیت فقط برای خودتان و بقیه دردسر درست خواهید کرد. در نهایت ماه پشت ابر نخواهد ماند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز باید سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که حفظ آرامش درونی نقش بزرگی در وضعیت سلامتی شما دارد و برای به دست آوردن این آرامش باید به وضعیت فعلی خود فکر کرده و جایی که در این دنیا قرار گرفته اید را مورد ارزیابی قرار دهید. سعی کنید بیش از اندازه روی مادیات تمرکز نکنید و بیشتر روی وضعیت عاطفی خود متمرکز شوید. اطرافیان و به ویژه شخصی که دوست دارید هم امروز خیلی حساس به نظر می رسند، سعی کنید آنها را هم در تلاش برای رسیدن به این آرامش درونی با خود همراه کنید. بهتر شدن حال اطرافیانتان به بهتر شدن حال خودتان هم کمک خواهد کرد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز پیدا کردن پاسخ سؤال هایتان کار دشواری خواهد بود و همچنین انتقال منظورتان به دیگران نیز کار راحتی نخواهد بود، چون انگار همه ی اطرافیانتان دارند در ابرها سیر می کنند. اگر خودتان هم به بقیه پیوسته و در عالم خیال و رویا فرو رفتید تعجب نکنید، این وضعیت از شرایط کیهانی موجود سرچشمه می گیرد. به جای این که سعی کنید این حستان را سرکوب کنید و فقط به دنیای واقعی بچسبید به ذهنتان پرو بال پرواز بدهید. این کار به شما اجازه خواهد داد تا به اوضاع از زاویه ای دیگر نگاه کنید. شاید در این پروازهای خیال سری هم به گذشته بزنید، اما اجازه ندهید تجربیات تلخ گذشته شما را محدود کنند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز روز شما آبان ماهی هاست. شما می بینید که دیگران برای مشورت به سراغتان می آیند و از شما تقاضای حمایت می کنند. آنها گارد دفاعی خود را در برابر شما کنار گذاشته و خیلی راحت تر از همیشه حرف های شما را می پذیرند و به باورهایتان ایمان می آورند. مکالماتی که با دیگران دارید عمقی بیشتر یافته و بعد معنوی پیدا می کنند و ناگهان می بینید که افراد زیادی مشتاقانه به افکار و عقاید شما گوش می کنند. شاید در این فکر باشید که امروز برای رسیدگی به مسئولیت ها و وظایفتان روابط اجتماعی خود را محدود کنید و زیاد با دیگران در تماس نباشید، اما بهتر است حداقل ساعات پایانی روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص بدهید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز شما باید خیلی بیشتر از همیشه احتیاط کنید. سعی کنید پیش از این که پشت فرمان ماشینتان بنشینید آرامش خود را به دست آورده و به اعصاب خود مسلط باشید. اگر موتور سوار می شوید حتما کلاه ایمنی روی سرتان بگذارید. در روابط عاطفی خود نیز مواظب باشید رفتارهای تند از خودتان نشان ندهید. خلاصه این که باید از هر لحاظ و در هر زمینه ای نسبت به همه چیز بیشتر احتیاط نشان دهید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما دیگران مرتب مزاحمتان شده و تمرکزتان را به هم می ریزند. اهمیت دادن به کارهایتان خیلی خوب است، اما بهتر است حداقل امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز شما در تلاش برای فرار از اعتراف کردن به چیزی هستید که خودتان هم خوب می دانید واقعیت دارد. شما دارید سعی می کنید پشت مانعی که بین شما و شخصی که دوست دارید قرار گرفته پنهان شوید، اما اگر به ادامه ی این رفتار خود اصرار بورزید شاید در نهایت به این نتیجه برسید که این رابطه اصلا ارزش ادامه دادن را ندارد! این که شما در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هیچ چیزی کم نمی گذارید و تمام توان و اراده ی خود را به کار می گیرید بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اما گاهی در این مورد زیاده روی می کنید. مواظب باشید این تمرکز روی اهدافتان شما را از توجه به خودتان، سلامتیتان و عزیزانتان غافل نکند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز زندگی برای شما مانند یک بازی شطرنج خواهد بود و باید قبل از برداشتن هر قدم و هر حرکتی خوب فکر کنید. شاید طرف مقابلتان بیش از اندازه برای هر حرکتی فکر کند و این انتظار شما را کلافه کرده و در نتیجه برای این که به بازی سرعت ببخشید خیلی سریع و بدون فکر کردن حرکت کنید، اما این کار به ضرر شما تمام خواهد شد. با خیال راحت هر چقدر که وقت لازم دارید برای تصمیم گیری کنار بگذارید، چون طرف مقابلتان خیلی زیرک است و دو سه حرکتی از شما جلوتر است. مواظب باشید بین یکی از دوستان نزدیکتان و شخصی که دوست دارد قرار نگیرید، مشکل آنها در نهایت حل خواهد شد و این وسط تنها شما ضرر خواهید کرد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

اگر امروز از پیله ای که به دور خود تنیده اید خارج شوید خواهید دید که دیگران نسبت به شما و احساساتتان حساسیتی بیشتر از همیشه نشان می دهند و این وضعیت به این دلیل است که آنها خودشان هم احساساتی تر هستند. ارتباط شما با عزیزان و به ویژه عشقتان خیلی راحت تر از همیشه و حتی بدون نیاز به رد و بدل شدن هیچ کلامی برقرار خواهد شد. تنها با یک نگاه، نوازش یا حتی یک چشمک می توانید احساسات و حرف های زیادی را به طرف مقابلتان منتقل کنید. امروز به نفعتان است که به قانون و به ویژه قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشید، در غیر این صورت مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۳/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خردادی ها خیلی خیلی مزخرفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج