۷۲۵۲۴۳
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

کامیون‌داران تبریزی: ما اغتشاشگر نیستیم

کامیون‌داران استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز پس از شنیدن صحبت‌های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.

خبرگزاری فارس: طی چند روز اخیر شاهد اعتراض برخی کامیون‌داران در کشور نسبت به «گران شدن عوارض و لوازم یدکی» در عین «ثابت ماندن کرایه بار» بودیم.

در تبریز هم تجمعاتی در برخی نقاط شهر به وقوع پیوست که با حضور نیروی انتظامی و نمایندگانی از استانداری آذربایجان‌شرقی، معترضان مطالبات خود را مطرح کردند و گفت‌وگویی با معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان داشتند و خواستار حل مشکلات خود بودند.

منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ۳۲ هزار راننده در این بخش داریم و چیزی بالغ بر ۲۶ هزار ناوگان سنگین در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه موضوعات و مطالبات رانندگان معترض در دو بخش ملی و استانی در حال بررسی است، عنوان کرد: بقیه خواسته‌های این رانندگان طبق هماهنگی با خودشان حل خواهد شد.

در ادامه رحیم شهرتی‌فر معاون امور سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، به درخواست‌های منطقی رانندگی رسیدگی عاجل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رانندگان همیشه در جهت مصالح کشور خط‌شکن بودند، بیان کرد: رانندگان تبریز و آذربایجان‌شرقی با اعتماد به مسؤولان محلی، به اعتراض صنفی خود پایان دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: کامیون‌داران استان آذربایجان شرقی پس از شنیدن صحبت‌های مسؤولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی ادامه داد: با گذشت چند ساعت از این دیدار، تاکنون بیش از ۱۰۰ بارنامه صادر شده و صدور بارنامه و اعلام بار برای کامیون‌داران تا پایان وقت امروز ادامه دارد و بارنامه‌ها در حال اخذ بوده و رانندگان کار خود را ادامه می‌دهند.

در گفت‌وگوی پایانی با رانندگان استان، آنها مشکلات خود را گران شدن «عوارض و لوازم یدکی» در عین «ثابت ماندن کرایه بار» دانستند و متفق‌‌القول گفتند که ما اغتشاشگر نبوده و جانمان را برای رهبر معظم انقلاب همانند دوران دفاع مقدس خواهیم داد و به آمریکا و دشمنان انقلاب اجازه سوءاستفاده نخواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر با مزه

    • بدون نام

      اخه چرا اینقدر مردم اذیت میکنید تاتجمع بشه وبازداست کنید خدا شما را یک ازاری بده که اینجوری به هر طریقی اذیت میکنید

    • علی

      الان دیگه دست جور شد تا دیروز مردم معترض بودن معاند الان کامیون داران معترض شدن اغتشاشگر کلا دارن به یه عده معاند و اغتشاشگر حکمفرمانی میکنن.علی برکت الله.

    • بدون نام

      شما بازیچه صحیونیست و آمریکا شدید همتون.

    • آ زاد

      در کشور ما اعتراض به حق خود مساوی با اغتشاش اینجا ایران است؟....

    • مظلوم.فرزندمظلوم

      اعتصاب پابرجاست وتوافق پایان اعتصاب شایعه ای بیش نیست وهیچ توافقی صورت نگرفته است ودرحال اعتصاب میباشیم.
      راننده شهرستانی

    • بدون نام

      تا ملت در یه مورد اعتراض میکنن بهش میگن اغتشاش گر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج