۷۲۵۳۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری

هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 31 می 2017 ( 10 خرداد 1397 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

رتبه پنجم: فیلم « شکستن درون » / فروش : ۵.۵ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «جیمز مک‌تیگ» ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ 5.5 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 37 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «گابریل یونین » و «بیلی بورک» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 6 میلیون دلار است.

این فیلم داستان مادری به نام شان را روایت می‌کند که بعد از مرگ ناگهانی پدرش، به همراه دو فرزند خود، راهی عمارت پدری‌اش می‌شود. اما پس از اینکه به عمارت می‌رسند، متوجه سیستم امنیتی بسیار قوی خانه می‌شوند. طولی نمی‌کشد که چهار سارق وارد خانه شده و درصدد هستند تا گاوصندوق پدر شان را پیدا و محتویات آن‌ را به سرقت ببرند. در ادامه، این چهار دزد، دو فرزند شان را گروگان می‌گیرند و حال ، شان باید بر سیستم امنیتی خانه غلبه کرده و فرزندان خود را نجات دهد.

رتبه چهارم: فیلم « باشگاه کتاب » / فروش : ۱۳ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «بیل هولدرمن» ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 13 میلیون دلار فروش کند. بلغ کلی فروش این فیلم نیز 35 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «دیانا کیتون» و «جین فوندا» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز نامشخص است.

داستان فیلم از این قرار است؛ چهار نفر که از ابتدا زندگی دوستان صمیمی یکدیگر بوده‌اند، پس از خواندن کتابی خاص، زندگی شان برای همیشه تغییر می کند.

رتبه سوم: فیلم « انتقام جویان: جنگ ابدیت » / فروش : ۲۲.۴ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «آنتونی روسو» و «جو روسو» ساخته شده است و در پنجمین هفته اکران توانست مبلغ 22.4 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 627 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «رابرت دونی جی.آر» و «کریس همسورث» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز نامشخص است.

داستان فیلم به این صورت است که انتقام‌جویان پس از اینکه از هم گسسته‌اند ، دوباره با هم متحد می‌شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه‌ی سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا ، زمان و واقعیت است ، مقابله کنند.

رتبه دوم: فیلم « ددپول ۲ » / فروش : ۵۳ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دیوید لیچ » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 53 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 218 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « رایان رینالز » و «جاش برولین» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 110 میلیون دلار است.

داستان این قسمت از فیلم ددپول روایتگر گروهی از افراد جهش یافته است که دور یکدیگر جمع می‌شوند تا از یک پسر بچه با توانایی خاص در مقابل سایر جهش یافته ها که همان ضدقهرمان‌ها هستند، مراقبت کنند.

رتبه اول: فیلم « سولو: داستان جنگ‌های ستاره‌ای » / فروش : ۱۰۳ میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «رُن هاوارد » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 103 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « وودی هرلسن » و « امیلیا کلارک » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز هنوز مشخص نیست.

داستان فیلم از جایی شروع میشود که شاهد اتفاقات هان سولو با چوباکا قبل از ملحق شدن آنها به شورشیان ائتلاف انقلابیون خواهیم بود که این حوادث و اتفاقات باید به رویارویی او با لاندو کالریزین منتهی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج