جاباما
۷۲۵۳۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

نشریه فورفورتو ، ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی روسیه را پیش بینی کرده که علیرضا جهان بخش نیز در بین آنها حضور دارد.

ورزش سه: جهانبخش فصل بسیار خوبی را در لیگ هلند سپری کرد و موفق شد عنوان آقای گل رقابت ها را از آن خود کند. حال او در فهرست ۱۰ نفره فورفورتو قرار گرفته و انتظار می‌رود که عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشد. گزارش این وبسایت معتبر انگلیسی به شرح زیر است:

از «رونالدو ایرانی» تا «پرویی پرنده»، بازیکنانی در جام جهانی خواهند بود که شاید کمتر شناخته شده باشند ولی می‌توانند سوپراستارهای روسیه لقب بگیرند.

علیرضا جهانبخش

شاید حتی تلفظ نام او هم برای خیلی ها غیرممکن باشد ولی گزارشگر های سرتاسر جهان، آماده باشید: جهانبخش آماده است که ستاره اصلی رقابت های جام جهانی باشد. «رونالدو ایرانی» با آقای گلی در لیگ هلند، تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که در لیگ‌های درجه یک اروپا به آقای گلی رسیده است. او ۲۱ گل برای آلکمار به ثمر رساند و به این هدف دست یافت. به علاوه او با ۱۲ گل نیز سومین پاس گل دهنده برتر هلند بود و در مجموع در ۳۳ بازی این فصل، روی ۳۳ گل تاثیر مستقیم داشت.

این آمار برای یک بال بسیار خوب است و مقایسه او با محمد صلاح طبیعی است، حتی اگر لقب جهان بخش از ستاره رئال گرفته شده باشد. او خیلی سریع است، توانایی دریبل زنی بسیار بالایی دارد و با اعتماد به نفس است، البته که خودخواه نیست. جهانبخش تمام آنچه باید را دارد. او ۲۴ ساله است ولی تجربه جام جهانی دارد و در رقابت‌های برزیل ۲۰۱۴، به عنوان یار جانشین به میدان رفت. انتظار درخشش او در روسیه می‌رود.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

رومن زوبین (روسیه)

یک خوش بینی کلی در بین هواداران روسیه وجود دارد که امیدوارند تیمشان در رقابت ها بتواند نتایج خوبی کسب کند ولی این رقابت‌ها، فرصت بسیار خوبی برای یک سری از بازیکنان جوان است تا خودی نشان دهند. زوبنین پیشرفت چشم گیری از زمان انتقالش به دینامو مسکو داشته و فوق العاده کار کرده است. مصدومیت او را از حضور در جام کنفدراسیون ها به دور نگه داشت و در چمپیونزلیگ نیز دوران او را محدود کرد ولی او حالا در اوج آمادگی است و می‌تواند نقش پررنگی در ترکیب روسیه ایفا کند.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

لوکاس توریرا (اروگوئه)

آیا اسکار تابارز، سرمربی روسیه، آنقدری جرات خواهد داشت که روی توریرا قمار کند؟ ستاره ۲۲ ساله فصل بسیار خوبی را در سمپدوریا سپری کرد و خودش را به عنوان یکی از بهترین‌های سری آ در تکل زنی، توپ ربایی و کسب مالکیت توپ معرفی کرد. پخش توپ او فوق العاده است و می‌تواند از فواصل دور شوت زنی کند. او ۴ گل در فصل گذشته زد که یکی از آنها مقابل یوونتوس بود.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

پیوتر زیلنسکی(لهستان)

مائوریزیو ساری، سرمربی ناپولی ، چرخشی کردن ترکیب تیمش را دوست ندارد ولی زیلنسکی توانست خودش را به او در طول دو فصل گذشته تحمیل کند و بارها به جای مارک همسیک، کاپیتان تیم به میدان برود. هافبک 24 ساله لهستانی توانایی های فوق العاده ای در خط میانی دارد. او می‌تواند پاس‌های دقیقی ارسال کند، شوت زنی کند و هیچگاه از دوندگی خسته نمی‌شود. ساری بهتر از هر کسی او را می‌شناسد زیرا 3 فصل است که با او همکاری دارد.در یورو 2016، او نیمکت نشین بود ولی در مقدماتی جام جهانی خیلی سریع توانست خود را به معرض نمایش بگذارد.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

سرگی میلنکوویچ - ساویچ (صربستان)

اینکه سرمربی صربستان در مقدماتی جام جهانی، قید ستاره لاتزیو را زده بود، باورنکردنی بود و این شاید یکی از دلایل اصلی اخراجش شد. حالا صربستان با کراستیچ روی نیمکتش و ساویچ در خط میانی اش، تیم خوبی در جام جهانی خواهد بود. ساویچ عملکرد فوق العاده ای در این فصل داشته و توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند ولی نمایش های خوب او به خاطر تلاشش در زمین بود. او روی زمین از لحاظ فیزیکی قدرتمند است و در هوا نیز قدرت هدزنی خوبی دارد. او در حفظ توپ، سرعت دادن به بازی و پاس‌های در عمق نیز تخصص دارد. باشگاه‌های بزرگ مثل رئال مادرید و بارسلونا به دنبال جذب او هستند و ممکن است قیمتش با نمایش هایش در سری آ بالاتر نیز برود.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

موسی کوناته (سنگال)

آمین پس از اینکه فصل گذشته برای اولین بار به لیگ دسته یک فرانسه رسید، در پایان فصل توانست خود را در این لیگ به هر شکلی که هست حفظ کند. کوناته نقش مهمی در این موضوع داشت. او که سال 2017 از سیون به آمین منتقل شد، 13 گل زد(بیش از جمع یک سوم از گل‌های هم تیمی‌هایش) که این آمار خوب شامل گلزنی در دیدار مقابل پاری سن ژرمن نیز می‌شود.او بازیکن بسیار خطرناکی در محوطه جریمه است و می‌تواند با همکاری با سادیو مانه، رقبای سنگال را دچار دردسر کند.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

حکیم زیچ (مراکش)

شاید پس از درخشش زیچ برای آژاکس و رساندن آنها به فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۱۷، کمی عجیب باشد که او همچنان در آژاکس توپ می‌زند. بازی ساز پرتوان و خوش فکر مراکشی می‌تواند در تیمی بهتر بازی کند. او ۲۳ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد و ۹ گل زد. یکی از توانایی های اصلی او، ضربات ایستگاهی فوق العاده ای است که به سمت دروازه حریفان می‌نوازد. او متولد هلند است و در تیم زیر ۲۱ سال هلند نیز حضور داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت برای مراکش بازی کند زیرا احساس می‌کرد در هلند به او بازی نخواهد رسید. هلندی ها در جام جهانی حضور ندارند ولی زیچ شاید ستاره رقابت ها باشد. خیلی چیزها به دیدارهای مهم مراکش بستگی دارد.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

پیونه سیستو (دانمارک)

اولین بازیکن با اصلیت سودانی که در جام جهانی حضور خواهد داشت. سیستو با سرعت بالا، توانایی دریبل زنی عالی و کیفیت‌های بالایش می‌تواند یکی از ستاره های جام باشد. او دیدارهای مهم را دوست دارد و دو بار مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا 2016 گلزنی کرده است. او از میتی لند به سلتاویگو پیوست و تجربه ای فوق العاده در لالیگا به دست آورد. همچنین مقابل تیم محبوبش، بارسلونا نیز موفق به گلزنی شد. او همکاری خوبی با کریستین اریکسن دارد و دو پاس گل نیز در جریان دیدار مقابل ایرلند که با برتری 5-1 تیمش همراه شد ارسال کرد.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

ویکتور کلیسون (سوئد)

سوئد در جام جهانی کار دشواری پیش رو دارد زیرا بیشتر بازیکنان با کیفیت این تیم، از جمله امیر فورسبرگ در فرم ضعیفی قرار دارند. البته این جمله را راجع به کلیسون، که فصل فوق العاده ای را در کراسنودار سپری کرده و ۱۰ گل برای تیمش تا به اینجا لیگ به ثمر رسانده نمی‌توان گفت.

مهاجم ۲۶ ساله نمایش‌های خوبی در دیدارهای تاریخی سوئد، از جمله دیدار با ایتالیا داشت تا تیمش دو کلین شیت در پلی آف داشته باشد. تلاش، قدرت بدنی بالا و شوت‌های دقیق و محکم، مطمئنا از توانایی‌هایی است که او در تابستان از آنها استفاده خواهد کرد.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

میگل تروکو (پرو)

بیشتر بازیکنان پرو در لیگ‌های آمریکا جنوبی بازی می‌کنند و از همین رو برای تیم‌های اروپایی ناشناخته هستند. ترائوکو که بسیار پرانرژی و هجومی است، می‌تواند در روسیه نقش مهمی در تیمش ایفا کند. او پیش پیوستن به فلامنگو در سال 2017، یکی از بهترین پاسورهای لیگ پرو بود و نمایش‌های بسیار درخشانی در کوپا آمه ریکا نیز داشت و در پیروزی مشهور 1-0 پرو مقابل برزیل نیز بازی کرد. از آن موقع او بازیکن کلیدی تیم ملی اش بوده است.

جهانبخش در بین ۱۰ پدیده احتمالی جام جهانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج