۷۲۵۴۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توضیح درباره همکاری با رییس جمهور پیشین امریکا

«نتفلیکس» شبکه اوباما نیست!

تد ساراندوس مدیر ارشد بخش محتوایی نتفلیکس درباره همکاری با باراک اوباما و همسرش میشل اوباما که هفته پیش رسانه‌ای شد، توضیحاتی داده است.

آی ‌سینما به نقل از هالیوود ریپورتر: تد ساراندوس مدیر ارشد بخش محتوایی نتفلیکس درباره همکاری با باراک اوباما و همسرش میشل اوباما که هفته پیش رسانه‌ای شد، توضیحاتی داده است. به گفته ساراندوس، انعقاد قرارداد تولید برنامه با همکاری رییس جمهور پیشین امریکا به معنای تحول سازمانی و گرایش به چپ نیست. مدیر نتفلیکس در ادامه تاکید کرده اوباما و همسرش قرار است در بخش «سرگرمی» فعالیت کنند و قرارداد چند ساله‌شان ربطی به بخش خبری این شبکه آنلاین ندارد.

ساراندوس در نشستی که روز گذشته در نیویورک برگزار شد صریحا اعلام کرد: «نتفلیکس شبکه اوباما نیست و تحولی صورت نگرفته. در برنامه‌سازی ما رویکرد سیاسی جایی ندارد.» با این حال، ساراندوس در ادامه حرف‌هایش یادآور شده: «نمی‌توان منکر شد که در جامعه هنری گرایش چپ در هر حال وجود دارد.»

او درباره انگیزه نتفلیکس از ورود به یک چنین قراردادی خیلی کلی پاسخ داد: «دلم نمی‌خواست آنها با شبکه‌ای غیر از ما قرارداد ببندند چون به نظرم کارشان فوق‌العاده خواهد بود.»

ساراندوس همچنین در اشاره به اهمیت برنامه‌های بدون متن از جمله آشپزی و تاک شوها برای نتفلیکس گفت، مسئله اینجاست که این‌جور برنامه‌ها هنوز مشتری کافی جمع نکرده است.

مدیر اجرایی این شبکه آنلاین در پایان صحبت‌هایش به بزرگنمایی و تاکید بیش از حد اهالی مطبوعات بر آمار ببینندگان به عنوان معیار موفقیت سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد. او همچنین از قرارداد نتفلیکس با آدام سندلر بازیگر سرشناس هالیوود دفاع کرد: «مردم عاشق آدم سندلر هستند. مهم نیست که منتقدان و نخبه‌های رسانه درباره فیلم‌هایش چه نظری دارند، مردم عاشقش‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج