جاباما
۷۲۵۴۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«به وقت طلاق» تمام شد

تصویربرداری فیلم «به وقت طلاق» در شهر شیراز به پایان رسید.

بانی فیلم: تصویربرداری فیلم «به وقت طلاق» به نویسندگی و کارگردانی حسن حجگذار به تازگی در شهر شیراز به پایان رسیده و هم اکنون این فیلم در مراحل فنی قرار دارد.

«به وقت طلاق» تمام شد

تدوین این فیلم که توسط محمد توکلی (تدوینگر فیلم‌های سینمایی «ردکارپت» و «لازانیا») در روزهای پایانی تولید آغاز شده، در حال حاضر از نیمه گذشته است. همچنین صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم نیز با اضافه شدن صداگذار و آهنگساز بزودی آغاز خواهد شد.

رضا رویگری، خاطره حاتمی، پرستو صالحی، فرج ا… گل سفیدی، محسن ایرجی، غلامحسین لیاقت، آرش رمضانی و…، (و با حضور) رامین پرچمی و (با هنرمندی) پوریا پورسرخ، همراه با هنرمند خردسال باران کشاورز بازیگران این فیلم هستند.

«به وقت طلاق» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: خانه‌ای سرد و بی‌بچه، آنطرف زرق و برق یک رویا، بارانی نازل می شود، زوج و خانه‌ای سرد، بر سر بودن باران، در جنگ.

حسن حجگذار که پیش از این به عنوان دستیار و برنامه ریز در چند پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور داشته، قصد دارد بزودی فیلم سینمایی «ماحصل» که توسط مهدی صدیقی و زهرا حبیبی نوشته شده را مقابل دوربین ببرد. این فیلم برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه شده و به محض دریافت پروانه وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

دیگر عوامل اصلی «به وقت طلاق» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سعید براتی، صدابردار: محمدرضا مرتضایی، طراح گریم: مهرداد قلی زاده، مدیر برنامه ریزی: حمید شوریده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج