۷۲۵۴۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شارلوا می‌تواند نورافکن را جذب کند؟

 بعد از توافق اولیه با کاوه و خرید قلی‌زاده، بحث محدودیت‌های قانونی شارلوا برای خرید نورافکن مطرح شده است.

وبسایت نود: سابقه ایرانی‌ها در شارلوا چندان موفق نیست اما نمایش فصل قبل کاوه رضایی، باعث شد مسئولان این باشگاه دوباره سراغ بازیکنان ایرانی بروند و با قلی‌زاده و نورافکن وارد مذاکره شوند. قلی‌زاده امروز، قراردادش با شارلوا را رسمی کرد و حالا، نوبت توافق با نورافکن رسیده است.

حالا بحثی که مطرح شده، محدودیت‌های شارلوا برای خرید بازیکنان غیر اروپایی است. کاوه رضایی فصل آینده قصد ماندن در بلژیک را دارد، قلی‌زاده به این باشگاه پیوسته و دو بازیکن اهل کنگو، سه بازیکن اهل سنگال، یک بازی اهل آنگولا، یک بازیکن اهل ماداگاسکار و یک بازیکن اهل جمهوری کنگو در این تیم حضور دارند. با توجه به قوانین محدود کننده برای استفاده از بازیکنان غیر اروپایی، این فرضیه به وجود آمده بود که در شرایط فعلی شارلوا امکان خرید نورافکن را نخواهد داشت.

خبر بد برای استقلالی‌ها اینکه در قوانین بلژیک بر خلاف بقیه لیگ‌های بزرگ اروپایی، هیچ محدودیتی برای استفاده از بازیکنان دیگر قاره‌ها در نظر گرفته نشده است. مثلا در اسپانیا، هر تیم مجوز خرید ۶ بازیکن غیر اروپایی را دارد و در فرانسه این تعداد به ۵ نفر می‌رسد. اما لیگ بلژیک، به صورت کاملا آزاد باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان مورد نظرشان از هر قاره‌ای را جذب کنند. حتی در بعضی موارد، بازیکنانی که قصد گرفتن پاسپورت اروپایی دارند ابتدا در بلژیک فوتبال بازی می‌کنند و بعد از گرفتن پاسپورت اروپایی، به لیگ‌های دیگر ترانسفر می‌شوند.

با این شرایط، استقلالی‌ها باید امیدوار باشند فقط مشکلات سربازی بتواند مانع سفر نورافکن به بلژیک شود. در غیر این صورت، شارلوا مشکلی برای خرید ستاره چپ پای استقلال نخواهد داشت و بعد از کاوه رضایی، او دومین استقلالی خواهد بود که این تیم را به مقصد بلژیک ترک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج