۷۲۵۶۵۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

گوچی: در زمین باید برای متر به مترش جنگید

لژیونر تیم ملی به خبر ورزشی گفت: همه ملی‌پوشان تشنه بازی کردن هستند.

خبر ورزشی: رضا گوچی درباره تیم ملی حرف‌های تازه‌ای می‌زند. در ایران عده‌ای دلواپس تیم ملی هستند. رضا اما حرف‌هایی مثبت و امیدوار‌کننده می‌زند. او از منتقدان می‌خواهد مثبت فکر کنند. رضا تأکید دارد ایران می‌تواند با تیم بودن، دست به هر کاری بزند. گوچی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی به سؤالات ما جواب می‌دهد.

* قبل از اینکه درباره شرایط تیم حرف بزنیم یک سؤال داریم. عکس‌های جالبی از تو و بازیکن ترکیه منتشر شده که شبیه کشتی‌گرفتن است. از جایگاه هم که دیدیم داور چهارم فکر کرد شما دو نفر درگیر شده‌اید و به زمین پرید تا جدایتان کند.

(خنده) ببین ما در زمین مسابقه برای هر مترش می‌جنگیم‌؛ حالا چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ کشتی! من و بازیکن ترکیه هم یک لحظه شبیه کشتی‌گیرهایی شدیم که کشتی می‌گیرند ولی چیز خاصی نبود. درگیری نبود، خیلی اتفاقی پیش آمد. این چیزها در زمین فوتبال عادی است. ما عقب بودیم و باید بیشتر می‌جنگیدیم تا به حریف گل بزنیم اما موفق نشدیم.

*البته موقعیت‌هایی داشتیم که می‌شد گل کنیم و بازی را نبازیم.

اما جای نگرانی وجود ندارد و دلواپس نباشید.

*چون بعضی‌ها در ایران نگران هستند و می‌گویند تیم ملی طوری بازی نمی‌کند که در روسیه موفق باشد.

نه این حرف‌ها نیست ولی ما نیاز به بازی بیشتر داریم و امیدواریم که بازی با یونان برگزار شود. مهمتر از گل زدن در یک مسابقه، موقعیت به دست ‌آوردن است. شما بازی با ترکیه را دوباره نگاه کنید. ما موقعیت‌هایی داشتیم که گل نشد. البته به نظرم بعضی مسابقات این‌طوری می‎‌شود. یعنی شما خیلی به دروازه نزدیک می‌شوی و چند موقعیت داری اما هیچ توپی وارد دروازه نمی‌شود. حالا ان‌شا‌ءا... در جام جهانی هر موقعیتی گیرمان آمد، تبدیل به گل می‌کنیم تا جای نگرانی نباشد.

*یک زمانی می‌گفتند تیم ملی خوب دفاع می‌کند بد حمله. ولی الان برعکس شده!

ببین فلسفه بازی تدارکاتی چیست؟ این است که بتوانیم خودمان را تقویت کنیم. اشتباهات‌مان را از بین ببریم. به نظرم ما یک مجموعه هستیم و نباید جدای‌مان کرد. تیم، تیم یکدستی است و نیاز داریم بازی بیشتری کنیم. ما تا الان در ترکیه خیلی کمپ خوبی داشته‌ایم. همه چیز عالی است. امکانات از همه لحاظ خوب است. تمرینات خوبی داریم و از نظر بدنی هم به فرم ایده‌آل نزدیک شده‌ایم. همه در تیم آماده هستند و تشنه این هستند تا بازی کنند. همه می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم. مهم این است که باید یک تیم موفق و یکدل باشیم. در این سال‌ها ما همیشه یک تیم بوده‌ایم. الان هم می‌خواهیم یک تیم باشیم. برای موفقیت یک تیم هم نیاز است کنار هم خوب باشیم. داریم در تمرینات کارهای تاکتیکی می‌کنیم. الان مهم این نیست که مثلاً شما بگویید خط دفاع بد است، خط حمله خوب. باید با هم یک تیم فشرده بسازیم. وقتی یک تیم گل می‌خورد، همه مقصر هستیم و وقتی هم گل می‌‌زنیم همه با هم گل زده‌ایم.

*پس یکسری انتقادها را قبول نداری.

من برای شما مثال ساده بزنم. ما همه جسم‌های متفاوتی داریم ولی باید فکر و ذهن‌مان یکی باشد. این چیزی است که دنبالش هستیم. ما در گروه خیلی سختی قرار داریم. اگر می‌خواهیم در این گروه موفق باشیم، باید این حرف‌ها را کنار بگذاریم. این‌طوری به جایی نمی‌رسیم. همان بازی با ترکیه اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم گل بزنیم. ما تیم بدی نیستم و فقط‌ کاش بتوانیم حداقل دو بازی دیگر انجام بدهیم تا بیشتر کنار هم باشیم.

*بیرانوند جلوی ترکیه خوب بود. فکر کنم برای کریس باید بیشتر کری بخواند.

انصافاً بیرانوند خیلی خوب بود. سیوهای خوبی داشتیم. به نظرم ترکیه شانسی گل زد، مخصوصاً گل دوم‌شان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      چرت پرت نگو بابا،،

    • مریم

      عاشقتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج