۷۲۵۶۹۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ایمانی: تحرکات تندرو‌ها علیه دولت ادامه‌دار نیست

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا پیش‌بینی کرد تحرکات تندروها و گروه‌های فشار علیه دولت حسن روحانی رفته‌رفته کمتر شود. او به بزرگان هر دو جناح سیاسی کشور توصیه کرد تندروها را کنترل کنند.

اعتماد آنلاین: ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا پیش‌بینی کرد تحرکات تندروها و گروه‌های فشار علیه دولت حسن روحانی رفته‌رفته کمتر شود. او به بزرگان هر دو جناح سیاسی کشور توصیه کرد تندروها را کنترل کنند.

او گفت: «ما الان دو گروه تندرو در جامعه داریم؛ یک گروه تندرو در اصولگرایان و یک گرو تندرو در اصلاح‌طلبان.»

ایمانی با اظهار تاسف از حملات اخیر به دولت گفت: «متاسفانه اکنون از دو سمت به دولت دوازدهم حمله می‌شود؛ هم از سوی برخی گروه‌های اصولگرا و هم از سوی برخی گروه‌های اصلاح‌طلب. هر دو طرف به خاطر منافع خود به دولت و شخص روحانی می‌نوازند.»

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه «تحرکات گروه‌های تندرو و حمله آنان به دولت با توجه به شرایط کشور ناصحیح است» افزود: «اکنون در شرایطی هستیم که همه جریان‌ها باید کاملاً دولت را حمایت کنند. برجام نباید بهانه‌ای برای حمله به دولت قرار داده شود. رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود با کارگزاران تحرکات تندروها علیه دولت را مورد شماتت قرار دادند.»

ایمانی گفت: «اینکه در شرایط فعلی برخی به بهانه خروج آمریکا از برجام بازی «دیدید گفتیم» راه‌ بیندازند به مصلحت نیست. رهبری هم خیلی صریح در این زمینه اظهارنظر کردند پس نباید این مساله بهانه‌ای برای فشار به دولت مورد استفاده قرار گیرد.»

این تحلیلگر سیاسی اصولگرا در پاسخ به سوالی درباره تحرکات احتمالی گروه‌های تندرو در آینده نیز گفت: «تصور نمی‌کنم گروه‌های تندرو و فشار در آینده تحرکات بیشتر از این داشته باشند. البته تحرکات محدودی خواهد داشت اما بعد مساله به صورت عادی درخواهد آمد؛ بنابراین نگرانی از بابت رفتار آنان وجود ندارد. اما نکته مهم چگونگی برخورد دو جناح سیاسی با تندروهاست که به نظر می‌آید راه‌حل این است که افراد معتدل‌تر در هر دو جریان سیاسی تندروهای جناح خود را کنترل کنند.»

ایمانی اضافه کرد: «اینکه تندروهای اصولگرا به تندروهای اصلاح‌طلب بتازند و تندروهای اصلاح‌طلب علیه تندروهای اصولگرا بگویند نتیجه‌ای جز تشدید رادیکالیسم نخواهد داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      بدترین تند رویها در دوران سران اصلاحیو سازندگی اعمال شد الان هم اگر تندروی اتفاق میافته ریشه در عوامل خود اصلاح طلبها هست اصولگرا هم تکلیفش مشخصه بادین هر طرف باد بیاد همون طرفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج