۷۲۵۷۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«جالبوت» تابستان می‌آید

گروه موسیقی «جالبوت» از مجموعه های نوپای موسیقی تلفیقی با انتشار تازه ترین آلبوم خود در تابستان سال ۹۷، کنسرت های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می کنند.

خبرگزاری مهر: گروه موسیقی «جالبوت» از مجموعه های نوپای موسیقی تلفیقی با انتشار تازه ترین آلبوم خود در تابستان سال ۹۷، کنسرت های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می کنند.

محمدعلی ذاکری خواننده و سرپرست گروه موسیقی «جالبوت» توضیح داد: اجرای گروه ما در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و همین امر عزم ما را جدی تر کرد که بتوانیم هم در فضای آلبوم و هم برنامه ریزی برای کنسرت آثار با کیفیتی را ارایه دهیم.

«جالبوت» تابستان می‌آید

وی افزود: مهم ترین برنامه ای که طی هفته های اخیر درگیر آن هستیم آماده سازی آلبوم و انتشار آن در تابستان امسال است که بعد از آن مجموعه کنسرت هایی را نیز در تهران و شهرهای دیگر برگزار خواهیم کرد.

سرپرست گروه موسیقی «جالبوت» درباره ویژگی های آلبوم جدید توضیح داد: آنچه در آلبوم جدید گروه موسیقی «جالبوت» در نظر گرفته شده استفاده از شعرهای بندری به ویژه موسیقی هرمزگان است که این موسیقی با موسیقی های دیگر از جمله موسیقی جَز و سایر گونه ها تلفیق شده و صدای متفاوتی را به مخاطب ارایه می دهد. آنچه در گروه ما برای مخاطبان اجرا می شود، تفاوت های زیادی با موسیقی گروه «داماهی» دارد. شاید وجه اشتراک ما با آنها در زبان باشد وگرنه فضای موسیقایی ما با این گروه خوب که اعضای آن از دوستان ما هستند تفاوت های زیادی دارد.

ذاکری در پایان درباره شکل گیری گروه موسیقی «جالبوت» گفت: گروه موسیقی «جالبوت» از سال ۹۳ در بندرعباس کار خود را آغاز کرد. موسیقی این گروه برگرفته از نغمه های دریانوردان جنوب ایران و گویش بندرعباسی است که در عین حال به شعر معاصر و کلاسیک ایران هم نظری دارد. این گروه برای اولین با در سال ۹۴ به صحنه رفت و پس از آن با اجرای کنسرت های متعدد در بندرعباس و تهران به مخاطبان معرفی بیشتری شد.

گروه موسیقی «جالبوت» در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر نیز با ترکیب حامد حمیدزاده نوازنده گیتاربیس، محسن خاش نوازنده پرکاشن، آیدین راد کیا نوازنده درامز، آرش رییسی نوازنده گیتار الکتریک، هومان عمادی نوازنده گیتار الکتریک، ارشام غفوری نوازنده گیتار الکتریک، امیر شهابی نوازنده کیبورد و محمد علی ذاکری خواننده روی صحنه رفت که این اجرا با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج