۷۲۵۷۸۸
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

پرداخت حق پرستاری برای نگهداری از معلولان

معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از اجرای قانون حمایت از معلولان در سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از اجرای قانون حمایت از معلولان در سال آینده خبر داد.

حسین نحوی نژاد معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد:قانون حمایت از معلولان به تصویب رسیده و هشتم اردیبهشت سال جاری توسط رئیس جمهور ابلاغ شده است.

نحوی نژاد اضافه کرد: طی سال های متمادی ایراداتی به لایحه ای که تقدیممجلس شورای اسلامی شده بود، وارد می شد که در نهایت مرتفع شد و قانون حمایت از معلولان به تصویب رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: تصویب قانون حمایت از معلولان گامی بزرگ برای سازمان بهزیستی کشور در جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف معلولان تحت پوشش به شمار می رود و امیدواریم که مشکلات معلولان با تصویب این قانون به مرور مرتفع شود.

عزم بهزیستی برای اجرای دقیق قانون حمایت از معلولان

معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در قانون جدید حمایت از معلولان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ملزم به پرداخت هزینه جامعه معلولان تحت پوشش در قالب بیمه پایه شده است.

نحوی نژاد در ادامه تاکید کرد: سایر دستگاه های اجرایی از سال آینده ملزم به اجرای قانون حمایت از معلولان هستند و سازمان بهزیستی کشور با جدیت اجرای این قانون را دنبال می کند.

وی یادآور شد: نقش رسانه ها و خبرنگاران در چگونگی اجرای قانون حمایت از معلولان نقشی مهم و تاثیرگذار است و در کنار تلاش بهزیستی برای اجرا شدن هر چه بهتر آن، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

پرداخت حق پرستاری برای نگهداری از معلولان در منزل

معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: در قانون جدید حمایت از معلولان مبلغی را به عنوان حق پرستاری برای مراقبت از معلولان در منازل در نظر گرفته شده است که والدینی که توانایی نگهداری از معلول خود را دارند، از مزایای حق پرستاری بهره مند می شوند.

نحوی نژاد در پایان یادآور شد: افزایش مستمری معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سال آینده، از دیگر اهدافی است که با هدف بهبود شرایط معلولان انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمار

      ای بابا تا تکان میخورن مستمری بازنشته ها وکارمندان وغیره رو افزایش میدن ولی۲۵۰یا۳۰۰تومن بهزیستی یک هفته مصرف میشه حداقل۱میلیون بود یه دردی رو دوا میکرد

    • بدون نام

      بابا تو خدا این حرفها را نویسید اینها یغنی مسولین اصلا به معلول تو جهی ندارن تو ی بهز یستی اصلا تحویل نمیگیرن
      بخدا این حرفها دورغ

    • عمار

      اقای وزیر رفاه به دروغ میگه واسه۳معلول زمین یا مسکن میدیم ما که۳معلولیم چیزی ندیدیم خودشون بهترین حقوق.غذا.تفریح متخصص وغیره رو دارن امثال من جای آقایان را تنگ کرده ایم

    • رضا

      نگفته حق پرستاری چقدر هست !؟
      باور کنید خبری نیست
      حق پرستاری نمی دن

    • علیرضا

      معلول مادر زادی هستم ولی بهزبستی هم پرونده تشکیل دادم الان ۳۵ سال دارم .هنوز میگن پشت نوبتی هستی

    • بامری ازگرگان

      باسلام من همسرمعلولم تاحالاهیچی به ماندادندتازه مستمری برای همسرم فقط میریزندمیگن خانواده 3نفره اینقدمیگره ما3نفریم صدوهشت هزارتومان میگیریم مستجریم همسرم دارواستفاده میکنه بچه دارم خودم تاحالامیرفتم کارمیکردم الان دیکس کمردارم بهزیستی میرم میگه به ماربطی نداره چراباهاش ازدواج کردی مگه اینهادوستداشتنداینجوری بشن گناه دارندبااینکه خیلی اذیت میشم عاشق همسرم هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج