۷۲۵۸۳۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تعبیر ابوترابی از نشست دانشجویان با رهبر انقلاب

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه نشست اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانشجویان، یک کلاس آموزشی برای مسئولان کشور بود، تاکید کرد: مسئولان باید نصیحت ناصح را بشنوند و آن را قبول کنند؛ باید با نقد صحیح و اخلاق دینی، راه را برای تحکیم امت هموار کرد.

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام «محمد حسن ابوترابی‌فرد» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۱ خرداد) تهران با بیان اینکه دشمنان برای دستیابی به منافع نامشروع خود نگران جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: جبهه مقاومت اسلام هر روز شاداب‌تر و پرنشاط‌تر از قبل در برابر نظام سلطه و آمریکا نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما دشمنان مشترک داریم و بخاطر این موضوع، باید پیوند‌های مستحکمی داشته باشیم، افزود: اولین دشمن ما هوی و هوس، دومین دشمن ما شیطان و سومین دشمن ما دشمنان اسلام و مسلمین هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید قوای نظامی کشور مقتدر و درهم تنیده باشند و بحمدالله نیرو‌های مسلح ما امروز نماد این وحدت هستند، گفت: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، «ارتش» و «بسیج ایران، عراق، فلسطین، سوریه و همه دنیای اسلام» با هم ایستاده‌اند فلذا هر روز یک پیروزی بزرگ‌تر نصیب آن‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) نماد صبر در کنار حق بود، عنوان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مستحکم‌ترین رابطه را با خداوند متعال برقرار کرد؛ امام راحل در دوران جوانی تصمیم گرفت که قیامش برای خدا باشد و تا پایان عمر، سخن و سکوت و قیام و فرمان و ... او برای خدا بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) راه را برای صبر جمعی امت اسلام هموار کرد، افزود: وحدت امروز امت اسلام دستاورد قیام ۱۵ خرداد امام خمینی (ره) است. امام مسیر استقامت و ایستادگی دنیای اسلام در برابر جبهه کفر را هموار کرد.

وی با بیان اینکه جنایات مزدوران آمریکا در منطقه از عمق کینه آن‌ها نسبت به امت اسلام پرده‌برداری می‌کند، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی در جنگ ۶ روزه که با سکوت دنیای اسلام همراه شد، سرزمین‌های اشغالی خود را به ۳ برابر افزایش داد. اما امروز ببنیم چه اتفاقی افتاده است؟ آن رژیم با حمایت آمریکا و برای تغییر نقشه خاورمیانه طی ۳۳ روز مقاومت اسلامی را در لبنان مورد تهاجم قرار داد، ولی نتیجه‌اش تغییر نقشه خاورمیانه به نفع امت اسلامی شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه آمریکا ۷ تریلیون دلار در جنگ عراق هزینه کرد، گفت: آن‌ها امروز با هزینه سنگین و ذلت، در برابر ملت مسلمان و مقاوم و همچنین مرجعیت دینی عراق، ناچار به ترک عراق شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز آمریکا شاهد دریافت سیلی‌های متعدد از امت اسلام است، افزود: امروز سیاست خارجی آمریکا در دنیا مورد تنفر قدرت‌های بزرگ و کوچک است؛ بسیاری این موضوع را اظهار نمی‌کنند، ولی ملت ما پیشتاز تبیین و اظهارنظر در این زمینه است. شکنجه و حبس در گوانتانامو، قتل مردم در بمباران‌های هوای به ویژه در پاکستان، افغانستان، فلسطین و یمن و سایر جنایت‌های آمریکا، آن‌ها را منفور کرده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد زوال تدریجی سلطه آمریکا و اقتدار ملت‌های منطقه هستیم، تصریح کرد: امروز بدهی دولت فدرال آمریکا ۲۰ تریلیون دلار یعنی ۵ برابر بودجه سالیانه آنهاست. آمریکا دیگر قادر به ایستادگی در برابر امت اسلام نیست.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان با بیان اینکه نشست اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانشجویان، یک کلاس آموزشی برای مسئولان کشور بود، تاکید کرد: مسئولان باید نصیحت ناصح را بشنوند و آن را قبول کنند؛ باید با نقد صحیح و اخلاق دینی، راه را برای تحکیم امت هموار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای محترم ازهمکاری خودت با احمدی نژاد هم حرف بزن

    • بدون نام

      شما خودت تو مجلس بودی چه گلی به سر این مردم زدین فقط یادگرفتین بیهوده حرف بزنید همین همتون فقط حرف زدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج