۷۲۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

باب دیلن چگونه بتمن شد؟

شوالیه سیاه باز می گردد

«كريستين بل» جوان‌ترين بازيگري است كه تا امروز نقش بتمن را بازي كرده است ضمن آنكه تمام بازيگران بتمن به جز بل اصليتي آمريكايي داشته‌اند. جالب اينكه در هنگام فيلمبرداري بتمن، بل هرازگاهي به اين موضوع فكر مي‌كرد كه قيد اين نقش را بزند چرا كه به لباس بتمن آلرژي داشت.

«كريستين بل» بازيگر شناخته شده هاليوود در ۳۰ژانويه ۱۹۷۴ در ولز به دنيا آمد و در كشورهاي انگليس، آمريكا و پرتغال بزرگ شد. پدر او بازرگان بود و مادرش هم در سيرك كار مي‌كرد.

بل از ۹سالگي و با حضور در كليپ‌هاي تبليغاتي بازي جلو دوربين را تجربه كرد و بعد وارد تئاتر شد. اولين كارش را در سال ۱۹۸۴ با «روان اتكينسون» انجام داد. در سال ۲۰۰۸ قرار بود كه كريستين در فيلمي به كارگرداني اوليور استون نقش جرج بوش رييس‌جمهور آن زمان آمريكا را بازي كند اما از آنجايي كه تست گريم او رضايت‌بخش نبود، بل از اين پروژه كناره‌گيري كرد.

شوالیه سیاه باز می گردد

او اسب سوار بسيار ماهري است و به موج سواري، اسنوبورد، شنا و راگبي هم علاقه دارد. يكي ديگر از تفريحات بل مطالعه است كريستين مثل بسياري از همكارانش سيگاري بود و آن را كنار گذاشته است.

او براي بازي در نقش باب ديلان در فيلم «من آنجا نيستم» مدت‌ها به كلاس آواز مي‌رفت. او يكي از هفت بازيگري بود كه نقش اين خواننده معروف را بازي كرده است.گفته مي‌شود زمان‌هايي كه بل عصباني مي‌شود سراغ گيتارش مي‌رود و خشم خود را سر گيتارش خالي مي‌كند.

بازي در فيلم «امپراتور خورشيد» حاشيه عجيبي براي كريستين بل داشت. در جريان يكي از كنفرانس‌هاي خبري اين فيلم، خبرنگاران آنقدر از بل سوالات يكنواخت و تكراري پرسيدند كه او از عصبانيت با خودكار به جان پرتقالي كه جلويش بود افتاد و آن را تكه پاره كرد.

شوالیه سیاه باز می گردد

او نقشش در فيلم بتمن را به پدر مرحومش تقديم كرد. پدربزرگ كريستين بل در يكي از فيلم‌هاي جان ويل كه در آفريقا توليد شده بود؛ نقش بدل جان ويل را بازي كرد.

او طرفدار طبيعت است و از گروه‌هايي كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند حمايت مي‌كند. بل براي اينكه نشان دهد چقدر به محيط زيست اهميت مي‌دهد لب به گوشت قرمز نمي‌زند. او اصلا علاقه‌اي به گشت و‌گذار در پاساژ و خريد ندارد.

زير چشم راست بل جاي يك سوختگي ديده‌مي‌شود كه يادگاري تصادف او در دوران حضورش در دبيرستان است. او عادت دارد در هر فيلمي كه بازي مي‌كند با يك لهجه متفاوت حرف بزند.بازي در فيلم «رواني آمريكايي» براي بل بسيار خوش يمن بود و اسم او را بيش از قبل سر زبان‌ها انداخت. البته قرار نبود بل در اين فيلم حاضر شود اما در نهايت جايگزين لئوناردو دي كاپريو شد.

او براي فيلم «ماشینكار» حسابي مايه گذاشت و نزديك به ۳۰ كيلو از وزنش را كم كرد. او براي اين كار پشت هم سيگار مي‌كشيد و غذايش سالاد و ميوه شده بود و مصرف آدامسش هم بالا رفته بود.

شوالیه سیاه باز می گردد

او جوان‌ترين بازيگري است كه تا امروز نقش بتمن را بازي كرده است ضمن آنكه تمام بازيگران بتمن به جز بل اصليتي آمريكايي داشته‌اند. جالب اينكه در هنگام فيلمبرداري بتمن، بل هرازگاهي به اين موضوع فكر مي‌كرد كه قيد اين نقش را بزند چرا كه به لباس بتمن آلرژي داشت: « موقع درست كردن لباس بتمن آنجا بودم و همه چيز را مي‌ديدم. وقتي كه همه چيز انجام شد به لباس خيره شدم و با خودم فكر كردم كه نمي‌توانم اين لباس را بپوشم چرا كه ممكن است خفه شوم. سر درد بدي گرفته بودم و شرايط خوبي نداشتم.» به عقيده او بارها پيش آمده كه بعد از توليد يك فيلم نتيجه آن چيزي نبود كه همه انتظارش را مي‌كشيدند اما اين مساله در مورد بتمن صدق نمي‌كرد.
فيلمبرداري بتمن 10ماه طول كشيد و بعد از پايان آن مدت‌ها وقت صرف كرد تا بتواند لهجه انگليسي خود را پيدا كند چرا كه لهجه‌اش در طول فيلمبرداري كاملا برگشته بود.

بازيگر مقابل بل در بتمن «هيت لجر» بود كه به خاطر مصرف زیاد داروهای خواب آور جان خود را از دست داد. بل در مورد لجر مي‌گويد: «كار او بي‌نظير بود و از همكاري با هيت بسيار لذت بردم چرا كه او در كارش بسيار جدي بود».

شوالیه سیاه باز می گردد

بل علاقه‌اي به بازي در فيلم‌هاي رمانتيك كمدي ندارد: «من هرگز نمي‌گويم هرگز، اما مطمئنا پيشنهاد بازي در چنين فيلم‌هايي را قبول نمي‌كنم چون فيلمي كه هم رمانتيك باشد هم كمدي نوعي تناقض دارد و من در شرايطي حاضر به بازي در اين فيلم‌ها مي‌شوم كه در خيابان دنبال يك لقمه نان بگردم البته شايد با گذشت زمان و بالا رفتن سنم اين فيلم‌ها براي من جذاب شود».

بل زياد به اين قضيه كه هر روز مشهورتر از ديروز مي‌شود، فكر نمي‌كند: «زياد برايم مهم نيست شايد تنها دليل اهميت آن دريافت پيشنهاد بازي در فيلم‌هاي خوب باشد.»

منبع: روزنامه شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شوالیه سیاه باز می گردد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج