۷۲۵۹۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دلم برای «سیدجلال» و «وریا» سوخت

 پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی بازی ایران و ترکیه را دیدم دلم برای سید جلال و وریا سوخت.

میزان: مجید نامجومطلق در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکیه و همچنین لغو بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با تیم یونان و سپس کوزوو، اظهار داشت: در ۲۰ دقیقه اول بازی بازی با ترکیه محو شرایط و استرس بازی بودیم اما بعد از خوردن گل اول فوتبال بدی بازی نکردیم. مشکل عمده ما خط دفاعی نامنظم و فضای جلوی دفاع بود که وقتی بازیکنی مانند امید ابراهیمی در پست تخصصی خود بازی کرد شرایط ما بهتر شد. وقتی بازی را دیدم دلم برای سیدجلال و وریا غفوری سوخت.

وی افزود: بازی‌هایی مثل ترکیه توان تیم ما را نشان می‌دهد. تیم‌هایی مثل امید ازبکستان و سیرالئون نقاط ضعف ما را نشان نمی‌دهند. چطور عربستان می‌تواند با ایتالیا بازی کند ما نمیتوانیم؟! مشکل از کجاست؟ ضعف ما است؟ این مسئله را باید مشخص کنیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال در خصوص عدم استفاده کی روش از ترکیب اصلی خود در بازی با ترکیه برای اینکه ترکیب تیمش برای جام جهانی فاش نشود، گفت: من قبول ندارم! در سطح جهانی تیم‌ها نسبت به هم شناخت کامل دارند، ولی موافق محک زدن بازیکنان از سوی کی‌روش هستم. شاید با این کار برنامه خاصی دارد.

نامجومطلق در خصوص اینکه مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد در پست های غیرتخصصی خود بازی کردند، تصریح کرد : ممکن است در بعضی بازی‌هایی آسیایی با تغییر پست طارمی و انصاری فرد به مشکل خاصی برخورد نکنیم ولی در بازی‌های سنگین توانمندی‌های بازیکنان خودش را نشان می‌دهد. البته من با تغییر پست‌ها در بازی دوستانه مشکل ندارم، مشکل من در انتخاب بازیکنان دعوت شده است که دیگر زمان این حرف‌ها نیست.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ترکیه در بازی با ایران، اظهار داشت: ترکیه یک تیم فیزیکی با قدرت بدنی بالا و جنگنده نشان داد. ترکیه یک تیم خوب اروپایی است. البته بازیکنان ایران بیشتر در فاز فنی قوی هستند و طبیعی است که ما بازنده مصاف‌های یک به یک باشیم. نباید فراموش کنیم تیم‌هایی مانند اسپانیا و پرتقال قدرت و سرعت بالایی دارند همچنین در دیدار با مراکش که بسیار قدرتمند است نیازمند این هستیم که ضعف بدنی را با کار‌های ترکیبی جبران کنیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: الان نه زمان انتقاد است نه تغییر در تصمیم مربی‌ها فقط بایست از تیم ملی حمایت کنیم تا بهترین نتیجه را بگیرد. من فقط ضعف‌ها را گفتم تا در این مدت رفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران 57

      دلت به خودت بسوزد، افکارت نفروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج