۷۲۵۹۷۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۰ بازی در تهران برای استقلال در نیم فصل دوم

شرایط استقلال در قرعه کشی لیگ برتر به گونه ای است که آبی ها در نیم فصل اول بیشتر بازی هایشان را باید در خارج از خانه برگزار کنند.

ورزش سه: شرایط استقلال در قرعه کشی لیگ برتر به گونه ای است که آبی ها در نیم فصل اول بیشتر بازی هایشان را باید در خارج از خانه برگزار کنند.

در قرعه کشی انجام شده استقلال در نیم فصل اول تنها ۷ بازی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و این تیم ۸ بازی خود را در بیرون از ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

در این بین تنها بازی استقلال برابر سایپا است که در تهران برگزار می شود که آبی ها در ورزشگاه تختی میهمان نارنجی پوشان تهرانی هستند و آبی ها در سایر بازی ها باید از تهران خارج شوند.
استقلال در نیم فصل اول بازی با تیم های پیکان، تراکتورسازی، فولاد، پرسپولیس، پدیده، سپاهان و صنعت نفت را در ورزشگاه آزادی برگزار می کند و سایر بازی های این تیم در بیرون از خانه برگزار می شود.

نکته مهم ماجرا اینجا است که استقلال در نیم فصل دوم که بازی ها به خاطر لیگ قهرمانان آسیا فشرده می شود در 9 بازی در ورزشگاه آزادی میزبان حریفانش است و به جز این بازی این تیم برابر پیکان هم در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود که در تهران است و شرایط بازی کردن در آن ساده تر از بازی های خارج از تهران است.

استقلال در نیم فصل دوم در بازی با ذوب آهن، نساجی، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، استقلال خوزستان، سپید رود، پارس جنوبی، گسترش فولاد و سایپا میزبان حریفان خود در ورزشگاه آزادی خواهد بود و این تیم تنها 5 بار برای بازی با حریفان از تهران خارج خواهد شد که قرعه خوبی برای آبی ها محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه می میخواد بهتر از این

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      هر تیمی بخواد قهرمان شه ربطی به قرعه کشی نداره اول آخر که باید با همه تیما بازی کنه . ولی انشااللهامسال سال استقلاله . پرسپولیس هم جای هیچ توجیه و بهونه ای نداره . مگه پارسال استقلال و تراکتور هم محروم نشدن ؟ بخوبی با بازیکنان جوون و امیداشون ادامه دادن تا جایی که اگه دو پنجره دیگه هم محرومیتشون ادامه میداشت تیمشون یک دست میشد و سرمایه گذاری خوبی هم میکردن . مثلا استقلال مجبور شد از فرشید اسماعیلی بیشتر بازی بگیره و همینطور نورافکن زکی پور مجید حسینی و چندتا دیگه از بازیکنای امیدش مثل فردین نجفی و ... و همینطور تراکتورسازی از تهامی و نادری و آزادی و چندتا دیگه . ولی پرسپولیس و برانکو با اینکه میدونست از نقل و انتقالات فصل بعد محرومه و قهرمانیش هم خیلی وقت پیش معلوم بود میترسید از بازیکنای جوونش استفاده کنه و شهامت به خرج نداد تا حداقل از چهار پنج بازیکن جوونش بلا ده دقیق هم که شده بازی بگیره . نمونه اش بازی با نفت تهران در حالی که دو هیچ جلو بود از طاهرخانی در وقتهای طلف شده استفاده کرد که پاش هم به توپ نخورد . حالا باید از برانکو پرسید چرا با اینکه میدونست محرومه از نقل و انتقالات و قهرمانی هم معلوم بود بازم از بازیکنای جوون استفاده نکرد؟ مگر با بازیکنان ثابتش هم نباخت ؟ به استقلال به سایپا به ذوب آهن باخت و تو شش هفته آخر فقط دو برد کسب کرد . اگه شهامت به خرج میداد الان هواداران پرسپولیس هم نگرانی بابت تیمشون نداشتن و اگه پرسپولیس نتیجه نگیره برانکو باید پاسخگو باشه

      پاسخ ها

      • شس تایی کیسه

        اخه تو از فوتبال چی میدونی،،اقای تاج وفدروسیون که دست به دست هم دادن شماهارو بعد ده سال قهرمان کنن نامه فرستادن که با تمام قوا باید بازی کنی که بحث تبانی و این چرت وپرتا پیش نیاد والا یه بچه هم میدونه شرایط کیسه اون سال با تیم ما فرق داره،،وزیرتون گرانترین تیم تاریختون رو دو سه ساله بسته اما تو خواب قهرمانی ببینید تا برانکو هست مگه جام حذفی وولایت وقدس ویا 22بهمن

    • عاشق کیسه

      مختاری سعی کن بیشتر بفهمی سعی کن بیشتر درک کنی هرچند از کیسه کشها انتظار چین چیزی ما نداریم نیم فصل دوم تیمی که درگیر اسیاست بازی بیرون از خونه سختره چرا چون همش درحال مسافرت به شهرهای دیگه هستش از لحاظ بدنی دچار افت میشه

      پاسخ ها

      • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

        آخی آخی آخی بهونه واس لنگیا جور شد رفت تمام . خخخ لنگیای ستاره جعلی عابر بانک قرارداد جعلی عابدینی هم که اخیرا فاش کرد که اگه من نبودم لنگ رنگ جامم نمیدید آخریشم افشاگری کی روش . لنگی بهونه نیار که استقلال سخت تر از اینشو داشته . نمونه : دی ماه سخت پارسال شکست دادن لنگ و السد و بقیه و زمستان سخت امسال بازم شکست دادن لنگ و الهلال و فولاد و بقیه . هی هی هی لنگییییییی

      • محمد اس اسی

        فشار به خودتون نیارید جنس ایرانی زود پاره میشه یافشارت میره بالا سکته میکنی دوسال با پولهای دزدی ولابی و اختلاص قهرمان شدید البته ده سال دزدی واختلاص وجعل کمک فدراسیون ودولت وکمیته داوران وهدایتی همه دست به دست هم دادن تا تواین دوسال جواب داد به اندازه بند زندان اوین مجرم تحویل این فوتبال داد لنگ حقیر مگه تقصیر کیه که پرس پول لیس از نقل انتقالات محرومه خوده طارمی گفت خریتی توشه این محرومیت.بازهم زیادی فشار به خودتون نیارید

    • عاشق کیسه ابی

      پس مختاری سعی کن بیشتر درک کنی بازی بیرون از خونه بخاطر تیمهای که در گیر اسیا هستن سختره فهمیدی

      پاسخ ها

      • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

        آره پش شما هم بفهممممممم که قرعه استقلال پارسال سخت بود و چجوری با یه مشت جوون تونست خوب نتیجه بگیره . بهونه تراشی نکنین که اون مربیتون اگه ترسو نبود الان اینجوری خودتونو ... نمیکردین لنگیای مافیایی . عابر بانک و قراردادای جعلی و عابدینی و همه دست به دست هم دادن تا قهرمان بشین کثیف ترین قهرمانی ها همیشه مال شماس .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج