جاباما
۷۲۶۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طرح انتقال پایتخت منتفی شد

مشاور استاندار تهران گفت: با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های شهر مقصد و هزینه‌های بالایی که وجود دارد،‌ به نظر می‌رسد طرح انتقال پایتخت منتفی است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور استاندار تهران گفت: با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های شهر مقصد و هزینه‌های بالایی که وجود دارد،‌ به نظر می‌رسد طرح انتقال پایتخت منتفی است.

محمدرضا محمودی درباره تقسیم تهران به سه بخش و همچنین بحث انتقال پایتخت که در دولت دهم مطرح بود، افزود: در دولت قبل طرحی مطرح بود که براساس آن، تهران همان گونه که دارای ۲۲ منطقه شهرداری است، ۲۲ فرمانداری نیز برای تهران تشکیل شود تا نمایندگان دولت در همه مناطق حضور داشته باشند، اما این طرح اجرا نشد.

وی عنوان کرد: بحث انتقال پایتخت نیز یکی از موضوع هایی بود که بارها عنوان شد، اما با توجه به این که نیازمند زیرساخت های کامل است و هزینه بسیاری نیز می طلبد، در شرایط فعلی کشور به نظر نمی رسد اجرای این طرح امکان پذیر باشد.

معاون عمرانی سابق استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به این شرایط، به نظر می رسد انتقال پایتخت منتفی باشد و طرح سه بخش شدن تهران نیز موضوعی است که جزئیات آن را نشنیده ام.

محمودی درباره این که در دولت دهم بحث های زیادی درباره انتقال پایتخت اداری تهران به پرند صورت گرفت، گفت: این طرح هزینه بسیاری را در پی دارد، زیرا در صورت انتقال اداره ها، باید همه زیرساخت های آن از جمله حمل و نقل آن به طور کامل دیده شود. بنابراین بعید می دانم بحث انتقال پایتخت، هم اکنون عملیاتی شود. البته ممکن است در آینده با تامین زیرساخت های آن، بتوان پایتخت را انتقال داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج