جاباما
۷۲۶۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیدجلال: مدافع حریف گل زد، نه من!

مدافع پرسپولیس که بعد از به ثمر رسیدن گل تیمش طوری خوشحالی کرد که به نظر می‌رسید او گلزنی کرده، بعد از بازی گفت که مدافع داماش روی توپ اثر گذاشت و این گل به ثمر رسید.

ایسنا: مدافع پرسپولیس که بعد از به ثمر رسیدن گل تیمش طوری خوشحالی کرد که به نظر می‌رسید او گلزنی کرده، بعد از بازی گفت که مدافع داماش روی توپ اثر گذاشت و این گل به ثمر رسید.

سیدجلال حسینی بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل داماش در هفته‌ی سیزدهم لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا گل اول تیمش را او به ثمر رساند یا نه، توضیح داد: گل اولمان را مدافع حریف زد، نه من. خوشحالی‌ام نیز برای فریب مردم نبود. برای تشکر از کسی که سانتر کرد به طرفش رفتم اما وقتی او را ندیدم خودم به خوشحالی پرداختم. (باخنده!)

مدافع پرسپولیس همچنین درباره‌ این دیدار افزود: بازی سختی بود. می‌دانستیم داماش فوتبال واقعی را به نمایش می‌گذارد. با این حال ما سرتر از حریف بودیم و در پایان هم به حقمان رسیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

حسینی هم‌چنین در مورد شعار هواداران حریف علیه او مطرح کرد: انتظار نداشتم چنین شعارهایی از هواداران داماش بشنوم. با کسی کاری ندارم و نمی‌دانم آنها برای چه علیه‌ام شعار دادند. امیدوارم در هیچ ورزشگاهی به هیچ بازیکنی توهین نشود.

وی در ادامه درباره‌ فشاری که این روزها روی داوران است، تاکید کرد: مسوولان باید پیگیر این موضوع باشند و امیدوارم هجمه‌ای که علیه داوران است، از بین برود و اجازه بدهند آنها کار خودشان را بکنند. دیگر باید این مسائل را فراموش کنیم و اگر موضوعی به پیگیری نیاز دارد، آن را به مسوولان واگذار کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره‌ اعتراض علی دایی به داور افزود: همه جای دنیا مربی تیم در کنار زمین می‌ایستد و در مورد قضاوت داور با ناظر بازی صحبت می‌کند. این موضوع همه جای دنیا عادی است و آقای دایی هم همین کار را می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج