جاباما
۷۲۶۱۴۰
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان اعلام ابعاد پرونده آزار دانش آموزان تهرانی

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرونده آزارجنسی مدرسه غرب تهران گفت: درخواست بنده این است که همه خویشتن داری کنند و اجازه بدهند دستگاه قضایی کار خود را انجام دهد. آنها اعلام کرده‌اند هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می‌کنند و حتما آموزش و پرورش هم تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرونده آزارجنسی مدرسه غرب تهران گفت: درخواست بنده این است که همه خویشتن داری کنند و اجازه بدهند دستگاه قضایی کار خود را انجام دهد. آنها اعلام کرده‌اند هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می‌کنند و حتما آموزش و پرورش هم تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

مجید تهرانیان با اشاره به آزار جنسی تعدادی از دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران گفت: متاسفانه اتفاق ناخوشایندی بود و البته ابعاد آن را سیستم قضایی کشور باید اعلام کند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که از اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران به دستمان رسیده ماجرا به این شدتی نیست که در فضای مجازی منتشر شده است. البته جزئیات و ابعاد پرونده را دستگاه قضا مشخص می‌کند.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره این مدرسه توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: این مدرسه سابقه ۱۸ ساله دارد و در این سال‌ها مجموعه خوشنامی بوده است. دانش آموزان شایسته، اخلاقی و خوبی در این مدرسه در حال تحصیل‌اند و همکاران صدیق و موفقی داریم.

تهرانیان ادامه داد: مدرسه مذکور دارای ۴۵۰ دانش آموز است. باید توجه داشت که اکنون در ایام امتحانات قرار داریم و ایام امتحان خودش اضطراب آور است.

وی شب گذشته و در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه اتفاق رخ داده ممکن است شرایط نامطلوبی برای دیگر دانش آموزان مدرسه نیز ایحاد کند گفت: گروهی از دانش آموزان باید امتحان نهایی بدهند و برخی خود را برای کنکور آماده کنند که این اتفاقات ممکن است روی روحیات آنها اثر بگذارد. درخواست بنده این است که همه خویشتن داری کنند و اجازه بدهند دستگاه قضایی کار خود را انجام دهد. آنها اعلام کرده‌اند هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می‌کنند و حتما آموزش و پرورش هم تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آن طور که اخبار به ما رسیده فضا بسیار سنگین است اما با این شدت که در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی به آن پرداخته شده، نبوده است و در هفته آینده ابعاد آن مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      یعنی میخواین ماس مالی کنین

    • ......

      یکسری افراد فقط دنبال بی آبرویی و بی اعتباری تو فضای مجازی هستن ،

    • بدون نام

      هیچ خبری نبوده و اونایی که الکی شلوغش کردند باید پاسخگو باشند.

    • بدون نام

      آبرو ریزی از این بدتر ؟ چه می خواستی بشود؟

    • بدون نام

      انتظاردارند دانش آموزان با این روحیه وفضای موجود در مدرسه امتحان بدن؟؟؟!!!اونم امتحان نهایی؟؟؟

    • بدون نام

      همین مدیرکل مدارس غیردولتی بایدتوبیخ بشه.زیراعدم نظارت درانتخاب افرادناصالح موجب وقوع این رویداداست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج