۷۲۶۲۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیخ‌ویسی: مشکلی با ماندن رحمان احمدی ندارم

دروازه بان جدید پیکان ابراز امیدواری کرد فصل خوبی را در این تیم سپری کند.

ورزش سه: وحید شیخ ویسی درباره حضورش در تیم پیکان بیان کرد: مسئولان باشگاه پیکان با من تماس گرفتند و بعد از مذاکراتی که داشتیم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. پیکان تیم باشخصیتی است و امیدوارم بتوانم مهره موثری برای این تیم باشم.

وی درباره جدایی اش از استقلال خوزستان گفت: در این چند سال از نظر مالی واقعا سختی کشیدم. این مشکلات همه بازیکنان را کلافه کرده بود و اگرچه از نظر فوتبالی واقعا به من کمک کرد اما اذیت شدیم. با این حال خوشحالم که به پیکان پیوستم و امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنم.

دروازه بان پیکان با اشاره به جدایی برخی بازیکنان کلیدی این تیم خاطرنشان کرد: شرایط باشگاه پیکان طوری است که به جای نفرات جدا شده بازیکنان جدید به خدمت می گیرد و جای خالی نفرات قبلی پر می شود. مشکلی از این بابت نیست و قطعا با تلاش مدیریت و کادرفنی تقویت می شویم و شرایط مطلوبی پیدا می کنیم.

شیخ ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمان احمدی در پیکان خواهد ماند، افزود: من اطلاعی از این موضوع ندارم. آقا رحمان بزرگ ما هستند و احترامش واجب است. با ماندن او در پیکان هیچ مشکلی ندارم و اگر او باشد هم با یکدیگر رقابت می کنیم و مشکلی نیست.

وی درباره شانس خود برای رسیدن به تیم ملی فوتبال تاکید کرد: رسیدن به تیم ملی دور از ذهن نیست اما واقعا اینطور نیست که بخواهم بابت دعوت نشدن حرص و جوش بخورم. به هر حال کادرفنی تیم ملی به دنبال گلرهای جوان تر است و من نیز بهترین تمریناتم را انجام می دهم تا هرچه خیر است، پیش بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج