۷۲۶۲۴۴
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

اطلاعاتی تازه در مورد قسمت دوم «مالیفیسنت»

کمپانی فیلم سازی والت دیزنی به طور رسمی اعلام کرده که مراحل ساخت دنباله لایو اکشن فیلم «مالیفیسنت» (Maleficent) آغاز شده است و اسم رسمی آن نیز «مالیفیسنت ۲» خواهد بود.

وب سایت روزیاتو: کمپانی فیلم سازی والت دیزنی به طور رسمی اعلام کرده که مراحل ساخت دنباله لایو اکشن فیلم «مالیفیسنت» (Maleficent) آغاز شده است و اسم رسمی آن نیز «مالیفیسنت ۲» خواهد بود. اولین قسمت از این فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شده و آنجلینا جولی در نقش پری شاخدار در مقابل الی فنینگ به عنوان زیبای خفته، پرنسس آرورا ظاهر شد.

اطلاعاتی تازه در مورد قسمت دوم «مالیفیسنت»

فیلم «مالیفیسنت» برخلاف کارتون «زیبای خفته» (Sleeping Beauty) ساخته استودیو ماوس هاوس در سال ۱۹۵۹، پرداختی بسیار ملایم تر به شخصیت شرور داستان داشته و بیشتر او را یک قربانی اتفاقات نشان می دهد که بعد از مورد خیانت قرار گرفتن توسط معشوق دوران کودکی خود، شان استفان (پدر آرورا) به شخصیتی شرور تبدیل شده و در صدد انتقام بر می آید. از آنجایی که شاه استفان، به سبک کلاسیک شخصیت های کارتون های دیزنی در انتهای فیلم جانش را از دست می دهد دیگر شاهد حضور او در قسمت دوم نخواهیم بود. اما هم جولی و هم فنینگ باز خواهند گشت و بازیگران سرشناس دیگری مانند میشله فایفر در نقش ملکه اینگریث که شخصیتی جدید در این فیلم است نیز در پروژه حضور خواهند داشت.

علاوه بر فایفر، چیوتل اجیفور که در فیلم «سالت» (Salt) با جولی همباری بود نیز در نقش شخصیتی که هنوز نام آن فاش نشده حاضر خواهد شد که ظاهراً رابطه ای رمانتیک با گذشته شخصیت جولی دارد. کمپانی ماوس هاوس تایید کرده که «مالیفیسنت ۲» هم اکنون در حال فیلم برداری صحنه های فیلم در استودیو پاین وود در بریتانیا است که اد سکرین در نقشی منفی همراه با دیگر بازیگران فیلم در آن حضور دارند. از دیگر بازیگرانی که تاکنون حضورشان در این فیلم تایید شده می توان به رابرت لیندزی (بازیگر سریال «Galavant») و هریس دیکینسون (بازیگر سریال «Trust») در نقش شاهزاده فیلیپ اشاره کرد که در قسمت اول فیلم ایفای نقش آن بر عهده برنتون ثویتس بود.

سام رایلی در نقش دیاوال، ایملدا استاونتون، لزلی منوایل و جونو تمپل نیز نقش های خود را تکرار خواهند کرد. داستان این قسمت سال ها پس از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد که در آن تماشاگران با اتفاقاتی که باعث سنگدل شدن شخصیت شرور داستان و نفرین کردن زیبای خفته شده آشنا می شوند. در این قسمت بیش از پیش به رابطه پیچیده بین پری شاخدار و ملکه آینده پرداخته خواهد شد؛ در حالی که هر یک با شخصیت های جدید متحد شده و در تلاش برای دفاع از موجودات جادویی با دشمنان تازه ای مواجه می شوند. لیندا وولورتون، نویسنده فیلمنامه «مالیفیسنت» برای نویسندگی این قسمت باز خواهد گشت و میکا فیتزرمن بلو و نوآه هارپستر نیز در این کار با او همکاری خواهند کرد.

خواکیم رونینگ نیز نقش کارگردان قسمت دوم را بر عهده خواهد داشت که در کارگردانی فیلم درام مستقل تحسین شده «Kon-Tiki» و چندین اپیزود از سریال «مارکو پولو» (Marco Polo) نقش داشته است. اگر چه واکنش منتقدان نسبت به قسمت اول فیلم «مالیفیسنت» چندان راضی کننده نبود اما در نهایت این فیلم توانست به فروش کلی قابل توجه ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان دست یابد.

در حالی که این فیلم با داستانی تازه و الهام گرفته شده از داستان کلاسیک «زیبای خفته» به به مباحث چالش برانگیز «بدرفتاری جنسی» و «آسیب روحی» می پردازد، با توجه به این که این روزها داستان های آزار جنسی در سراسر جهان و به خصوص در هالیوود و جنبش #MeToo بسیار فعال و داغ است باید منتظر واکنش ها به قسمت دوم این فیلم بود. با این وجود به نظر می رسد که امسال یا اوایل سال آینده زمان خوبی برای بازگشت پری شاخدار به روی پرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج