۷۲۶۳۰۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

کاهش قیمت نوبرانه‌ها به زیر ۱۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با وجود سرمازدگی بهاره، افزایش چندانی در توزیع میوه‌های بهاره نداریم و قیمت‌های خارج از عرف تنها برای سه تا هفت روز ابتدای ورود نوبرانه‌ها به بازار است.

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با وجود سرمازدگی بهاره، افزایش چندانی در توزیع میوه‌های بهاره نداریم و قیمت‌های خارج از عرف تنها برای سه تا هفت روز ابتدای ورود نوبرانه‌ها به بازار است.

جواد کارگر در مورد آخرین وضعیت میوه‌های بهاره گفت: اگرچه سرمای زودرس در فصل بهار به باغات میوه‌هایی همچون زردآلو، گیلاس و سیب آسیب زد، اما همچنان در روند تولید و مصرف مشکلی نداریم.

خبرنگار ما پرسید، پس چرا قیمت‌های نوبرانه‌هایی همچون گیلاس و زردآلو با قیمت هر کیلو ۳۰ هزار تومان است که وی در پاسخ گفت: هر نوبرانه‌ای در ابتدای ورود به بازار بین ۳ تا ۷ روز قیمت خاص خود را دارد، اما پس از آنکه به مرحله تولید انبوه و توزیع در بازار رسید، وارد نرخ‌نامه‌های هفتگی ما شده و باید از میانگین قیمتی تبعیت کند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در این هفته هر کیلوگرم زردآلو بسته به کیفیت و بسته‌بندی بین ۳ تا ۴ هزار تومان قیمت خورده است و گیلاس هم از هفته آینده وارد نرخ‌نامه خواهد شد که قطعاً بسیار پایین‌تر از آن رقمی که گفته شد، خواهد بود. به عنوان مثال؛ چغاله بادام و گوجه سبز نیز در ابتدای فروردین تا کیلویی ۲۲۰ هزار تومان هم فروخته شده بود که البته این نرخ خارج از شبکه اعضای اتحادیه بوده، اما به هر حال بعد از یک مدت کوتاهی اکنون هر کیلوگرم گوجه سبز بین یک تا ۹ هزار تومان در میدان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین در مورد افزایش قیمت هندوانه گفت: این محصول تا کیلویی ۲۲۰۰ تومان نیز افزایش قیمت داشت، اما روز پنجشنبه به کیلویی ۱۶۰۰ تومان رسید که افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل در افزایش قیمت این محصول بی‌تأثیر نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براین مژده گر جان فشانی رواست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا زیر ده تومنه همش ۱۲ به بالاس ما هنوز زورمون نرسیده هیچکدومشو بخریم

      • بدون نام

        مردم نخرند مجبور میشوند قیمت واقعی بدهند . چون میوه زود خراب میشود .

    • بهار

      مسوول عزیز چرا دروغ میگی من الان زردالو درجه دو خریدم کیلویی14هزار تومان دقت بفرمایدکیلویی14هزارتومان پس الکی حرف مفت نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج