۷۲۶۴۰۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

روند روبه رشد برنامه احسان علیخانی

«ماه عسل» شیرین می‌شود

امسال برنامه ماه عسل متفاوت‌تر از سال‌های دیگر ظاهر شده است. چه از لحاظ رویکرد مجری برنامه آن یعنی احسان علیخانی که سعی دارد دست روی مسائلی اجتماعی بگذارد که از اهمیت بسزایی برای بیشتر مردم برخوردار است چه از لحاظ محتوای برنامه که مسئله مهمی چون آموزش را در پیش گرفته است.

آفتاب یزد: امسال برنامه ماه عسل متفاوت‌تر از سال‌های دیگر ظاهر شده است. چه از لحاظ رویکرد مجری برنامه آن یعنی احسان علیخانی که سعی دارد دست روی مسائلی اجتماعی بگذارد که از اهمیت بسزایی برای بیشتر مردم برخوردار است چه از لحاظ محتوای برنامه که مسئله مهمی چون آموزش را در پیش گرفته است.

«ماه عسل» شیرین می‌شود

قسمت دوازدهم این برنامه به موضوعی مهمی چون مسائل جنسی اختصاص داده شد که بسیاری از مردم در رابطه با آن از دانش پایینی برخوردارند و می‌توان گفت که برای اولین بار است که در صدا و سیما در مورد آن صحبت می‌شود. ماه عسل میزبان خانمی بود که مبتلا به بیماری بسیار نادری بود اما به ایران بازگشته بود تا آموزشگر بیماری‌های جـنسی شود. در واقع در این برنامه درباره شایع‌ترین ویروس آمیزشی که عامل بسیاری از سرطانهاست صحبت شد. بیماری که معمولاً از راه تماس جنسی منتقل می‌گردد و فرد را درگیر می‌کند. فارغ از اهمیت این بیماری که به HPVمعروف است آنچه که بسیار مهم است طرح موضوعی است که به نوعی در ایران تابو بود و هیچ گاه برنامه‌ای در مورد آن ساخته نشد. اما این بار احسان علیخانی توانست با پخش این برنامه اندکی بر آگاهی مردم در خصوص بیماری‌ای که از طریق تماس جنسی فرد به آن مبتلا می‌شود بیفزاید. باید این مسئله را به فال نیک گرفت و امیدوار بود که روزی برنامه‌ای در خصوص مسائل جنسی که جای خالی آن در میان برنامه‌ها‌ی تلویزیونی کاملا احساس می‌شود، ساخته شود.
به هر حال این قسمت از برنامه مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و واکنش‌های آنها را در پی داشت.
یکی از کاربران نوشته است:« عالی بود این قسمت از برنامه ماه عسل. اگر مردم ایران یه‌کم اطلاعات علمی‌شون بالا بود الان این‌همه ایدز و مشکلات جنسی و سرطان رحم نداشتیم».
فرد دیگری گفته است:« بعد از این همه سال بالاخره این تابو داره برداشته میشه. که در مورد مسائل و مشکلات جنسی داره صحبت میشه»
دیگری نوشت:« این برنامه ماه عسل در نوع خودش برای صدا و سیما تابو شکنی خیلی خوبی بود. بیماری ویروس پاپیلوم انسانی حتی با تماس پوست هم انتقال پیدا میکنه»
کاربران دیگر گفته‌اند:« آقای علیخانی کاش سی شب راجع به همین موضوع صحبت کنی چرا که بسیار مهم است»،« برای اولین بار در۲،۳سال اخیر دارم ماه عسل رو نگاه می‌کنم واتفاقا داره به موضوع خیلی مهمی می‌پردازه. بیماری‌های آمیزشی که این روزها همه دنیا رو درگیر کرده و اگر درایران اپیدمی بشه باتوجه به عدم آگاهی وآموزش صحیح مردم ممکن است فاجعه به بار بیاورد»،« چه عجب بالاخره علیخانی به این موضوع پرداخت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زری

      به قول آقای علیخانی بچه 15سالشه هنوز فک میکنه اونو فرشته به مامانس هدیه داده.
      به نظر من این ها حقایقی از زندگی زناشویی هستش باید به بچه هامون
      بگیم

    • بدون نام

      برنامش بیخودشده

    • بدون نام

      علیخانی همینوبگیروصاف بروجلوتومیتونی پسر

    • الی

      اتفاقاامروز داشتم باشوهرم میگفتم برنامه امسال علیخانی هم اموزشی تر شده، هم جنبه فان پیدا کرده. امروزم راجع به اوتیسم وسندروم داون بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج