جاباما
۷۲۶۵۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برگزاری جشنواره نان و خرما در بوستان آب و آتش

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از برگزاری جشنواره نان و خرما در ماه رمضان در بوستان آب و آتش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سیدمحمدحسین حجازی با اشاره به برپایی جشنواره نان و خرما در اراضی عباس آباد گفت: جشنواره غذای اقوام ایرانی و سوغات استان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با بیان اینکه این جشنواره در قالب ۳۰ غرفه به عرضه غذای اقوام و سوغات استان‌ها پرداخته است، افزود: در این جشنواره سعی کرده‌ایم، شهروندان تهرانی را با آیین و سنن استان‌ها آشنا کنیم.

وی ادامه داد: این جشنواره حد فاصل بوستان آب و آتش تا ورودی پل طبیعت برگزار می‌شود و تا پایان ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

برگزاری تئاتر مردمی خرداد در بوستان آب و آتش

حجازی با اشاره به «پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد» در اراضی عباس آباد گفت: این همایش با محوریت قیام ۱۵ خرداد، شخصیت امام خمینی (ره) و مبارزات سیاسی ایشان هر ساله در خردادماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال به جهت آن که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، رویکردی به این حوزه نیز خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با اشاره به اجراهای بخش خیابانی این دوره جشنواره یادآور شد: فضای باز مجموعه تئاترشهر، محوطه حوزه هنری، بوستان آب و آتش، برج میلاد و همچنین خانه هنرمندان میزبان این دوره از همایش بودند.

وی در خصوص اینکه همایش سراسری تئاتر مردمی در دو بخش تهران و شهرستان‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه از هشتم تا دوازدهم خردادماه در تهران و از ۱۲ تا ۱۵ خرداد در شهرستان‌ها و مراکز استان اجرا خواهد شد.

به گفته حجازی اجرای میدانی نمایش‌های میدانی برگزیده پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد، هر شب تا ۱۵ خرداد در بوستان آب و آتش به اجرا در می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج