۷۲۶۵۵۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آمریکا به دنبال صدور قطعنامه در محکومیت حماس

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به مخالفت نماینده آمریکا در سازمان ملل در پیش‌نویس بیانیه کویت گفت: آمریکا به دنبال این است که قطعنامه‌ای را در محکومیت حماس صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به مخالفت نماینده آمریکا در سازمان ملل در پیش‌نویس بیانیه کویت گفت: آمریکا به دنبال این است که قطعنامه‌ای را در محکومیت حماس صادر کند.

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران با حضور در میان تجمع‌کنندگان در مسجد امام صادق واقع در میدان فلسطین به منظور تاکید بر حمایت از آزادی قدس طی سخنانی اظهار کرد: ملت مقاوم فلسطین تصمیم گرفته تا در برابر تجاوزگران و اشغالگران بایستد زیرا آنها نه گوش شنوا دارند و نه درک می‌کنند و نه می‌خواهند بفهمند.

وی با اشاره به کشته شدن نوزاد هشت ماهه‌ای و همچنین دختر ۲۱ ساله امدادگر اظهار کرد: باید به این سوال پاسخ داده شود که به چه گناهی این افراد را مورد هدف قرار داده‌اند و به شهادت رسانده‌اند.

نماینده جنبش حماس در تهران همچنین بیان کرد: آنها به ما فلسطینی‌ها می‌گویند شما مقاومت مسلحانه می‌کنید و این نوعی اقدام تروریستی است. در حالی که رژیم صهیونیستی ظرف مدت یک ساعت بیش از ۶۰۰ هدف در غزه را مورد اصابت حملات خود قرار داده که در پی آن بیش از ۱۴۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند. آیا این اقدام تروریستی نیست؟

وی ادامه داد: آنها ظرف مدت یک روز بیش از ۶۲ تن از شهروندان فلسطینی که مسالمت‌جویانه به راه افتاده بودند را به خاک و خون کشیدند.

قدومی در ادامه اظهار کرد: دولت کویت پیش‌نویسی را برای حمایت از فلسطینیان و این که چه راهی پیدا شود که غیر نظامی‌ها مورد حمایت قرار گیرند، به سازمان ملل ارائه کرده بود که نماینده آمریکا در سازمان ملل به شدت با آن مخالفت کرد و آنها به دنبال این هستند که خود قطعنامه‌ای را در محکوم کردن حماس و تروریست نامیدن آن ارائه کنند. چرا ما باید شاهد خیره‌سری و قلدرمآبی باشیم؟

وی افزود: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مسلمان در روی کره‌زمین هستند که قبله نخست آنها مسجد الاقصی است اما ترامپ با گستاخی به راحتی تصمیم انتقال سفارت به قدس را امضا می‌کند.

قدومی در پایان خاطرنشان کرد: چاره‌ای جز ایستادن در برابر این دشمن متجاوز نیست. دشمن ما زبون است و افراد غیرنظامی را مورد هدف قرار می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج