جاباما
۷۲۶۵۹۲
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

روایت پزشکی قانونی از معاینه ۷ دانش‌آموز مدرسه

رئیس بخش معاینات روانپزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ۷ نفر از دانش آموزان حادثه غیر اخلاقی دبیرستان تهران، برای انجام معاینات روان شناسی به پزشکی قانونی مراجعه کردند و مورد معاینه قرار گرفتند و مشخص شد که دچار آسیب روانی شده اند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس بخش معاینات روانپزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ۷ نفر از دانش آموزان حادثه غیر اخلاقی دبیرستان تهران، برای انجام معاینات روان شناسی به پزشکی قانونی مراجعه کردند و مورد معاینه قرار گرفتند و مشخص شد که دچار آسیب روانی شده اند.

مهدی صابری افزود: این دانش آموزان به همراه والدین خود به پزشکی قانونی مراجعه کردند و فردی از اولیاء مدرسه همراه آنها نبود.

وی با اشاره به اینکه این معاینات از نظر آسیب های روانی وارد شده به این دانش آموزان بود، ادامه داد: من از آسیب های جسمی مطلع نیستم، بلکه پزشکان مسئول به این بخش باید اعلام نظر کنند.

رئیس بخش معاینات روانپزشکی، سازمان پزشکی قانونی گفت: این دانش آموزان از نظر سلامت روانی به دلیل آزارها و سوء استفاده های جنسی مورد بررسی قرار گرفتند، زیرا رفتارها و صحبت هایی در مورد مسائل جنسی با آنها صورت گرفته که این دانش آموزاان آمادگی آن را نداشتند و به همین دلیل آزار تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی ها مشاهده شد که این دانش آموزان مورد آزار قرار گرفته اند و شاید هم بعدها آسیب های روانی آنها ظاهر شود و در مجموع نتیجه بررسی ها و معاینات به دادسرا اعلام خواهد شد.

صابری ادامه داد: بعضی از این دانش آموزان دچار آسیب های روانی شده اند و این آسیب ها از نظر معاینات روانپزشکی قابل تشخیص است، حتی ممکن است که خانواده های آنها متوجه این شرایط نباشند، بنابراین مداخلات پزشکی و روانپزشکی لازم برای آنها توصیه شد تا در آینده دچار مشکلات بیشتری نشوند.

وی در مورد سن دانش آموزان مراجعه کننده به پزشکی قانونی هم گفت: آنان در پایه هفتم و هشتم تحصیل می کنند و حدود ۱۳تا ۱۴ سال سن دارند.

صابری اضافه کرد: با توجه به سوال هایی که از این دانش آموزان پرسیده شد، متوجه شدیم که آنها قبلا تجربه اذیت و آزرهای جنسی را نداشتند و نحوه توضیحاتی که بیان می کردند، نشان می داد که نسبت به سن و سالشان از آموزش های متناسب با سن شان توسط خانواده در خصوص مسائل جنسی برخوردار نبودند.

وی افزود: در واقع مطالبی که از سوی متهم به آنها گفته شده برای آنها جذاب بود و موجب کنجکاوی آنها شده و همین طور بخشی هم موجب لذت آنها بوده، که مورد استقبال قرار گرفته اند و از آنها سوء استفاده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نتیجه‌ای پذیرش سند 2030

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نتیجه عدم اجرای سند 2030

    • بدون نام

      اون بیشرف که بچه های معصوم را مورد آزار قرارداده را باید درآتش سوزاند تا دیگر کسی جرأت نکند شخصیت وحیثیت مردم را به آتش شهوتش بسپارد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        جوگیر! بچه معصوم نبودن! تو یا نمیدونی بچه های دبیرستانی چی هستن یا خودتو زدی به اون راه!
        به هیچکس تجاوز نشده! هیچکدومم بچه نبودن!

    • مرتضی

      عجب دوره ای شده ....

    • بدون نام

      ؛برنامه های تلویزیون وتربیت سنتی ماایرانیان باعث شده که کودکانمان توسط غریبه ودوستان بامساءل جنسی وبه شیوه ای غلط آشنا شنوند؛درمدارس هم که هیچ گونه آموزشی نمی بینند
      منکه خودم دوپسرنوجوان دارم بسیار دست وپاشکسته وسربسته ودرهمون حد که اجازه ندن کسی به اندامشون دست بزنه وهرگز به غریبه هااعتمادنکنندراهنمایشون کردم؛به نظرم این آموزشها باید در مدرسه وبصورت درست اجراشودبهتراست چون والدین به خاطر حجب وحیاوبه خاطر ندانستن شیوه صحیح آموزش در انجام اینکار ناتوانند

    • بدون نام

      انها هفت نفر نیستن بلکه عامه دهها میلیون ایراننند که گرفتار این ناراحتی شده اند.و در این بین خیلی ها بیشتر از ان هفت نفر اسیب دیده اند..

      پاسخ ها

      • mohammad

        گاملا درسنه

    • خوزستانی

      آدم چه بگه والا چرآزودتر ابن خبیث سر به نیست نمیکنن وبه برای همه ملت ایران اعصاب نمونده به خدا

    • ایرانی

      متاسفانه که دم کلفته واوراازنظرروان بیمارمعرفی کرده وسپس تبرئه تنها قلب ملت ایران است که جریحه دارشده

    • رضـاامیری فارسانی

      یکی‌ازبزرگترین‌مشکلات مـا اینستکـه شهامتهاجـرأت ها.مردانگی‌های دهه شصت مرده است درسررمینی که من‌میترسم‌ باهویت خودم درعین آزادی مطلق بیان حرف بزنم وازنگاشتن نام‌حقیقی‌ام وآدرسم‌ خودداری میکنم اینگونه مسایل پیش‌پاافتاده هستندوشاید ازاین بدترهم بسرمابیایدچراکه‌ماشهامت ایستادن درمقابل تعرضات‌رانداریم هرکدام بایک هویت جعلی حرفمان رامیزنیم این درداست ودرد راازهرسمتی بنویسی وبخوانی درداست .

    • بدون نام

      بچه ها مدرسه نرن بهتره مادرا تو خونه بتونن خودن نوشتن یادشون بدن کافیه کار برای تحصیل کرده ها با رتبه یگ رقمی نیست اینا تجربه میشن که بچه ها رو نفرستیم مدرسه من نمیفرستم یاد بگیره خوب زندگی کنه کافیه معلم مدرسه روستای ابندانکش ساری بچه های که درس بلد نیستن تا ساعت یگ تو دستشویی زندانی میشن بعضی مادرا بچه هاشونو از این مدرسه بردن ساعتها تو دستشوی زندانین معلما ناظمای این مدرسه عقده ای هستن تنبیع حق بچه میدونن

    • بدون نام

      متاسفانه برخی با این بهانه که به دانش آموزان آموزش داده نمی شود با افراد شهوت پرست و سکس باز حمایت می کنند
      در حالی که در مدارس به اندازه کافی و به اندازه نیاز آموزش داده می شود مثلا در مورد محتلم شدن ، نحوه عسل کردن ودر جشن تکلیف نشانه های به تکلیف رسیدن و وظایف این افراد را آموزش می دهند ولی برخی از موضوع آموزش مسائل جنسی سو استفاده می کنند و با پخش فیلم های مستهجن برای آنان مدعی آموزش و ایمن سازی اند !!!

    • بدون نام

      این اشغال را جلوی چشم مادران ب سوزانید تا هیچ بی شرفی در مدرسه این غلطها را نکند وزیر بی صلاحیت هم اعدام شود بد نیست عبرت شود عکسشان هم سر درب همه مدارس بزنید تا اسطوره آموزش جنسی باشند البته اگه اقازاده نیستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج