۷۲۶۵۹۷
۵۰ نظر
۵۰۰۵
۵۰ نظر
۵۰۰۵
پ

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار از هفته دوم لیگ ملت ها موفق شده بود آرژانتین را با شکست بدرقه کند از ساعت ۰۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و در سه ست مغلوب حریف شد.

مهر: تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار از هفته دوم لیگ ملت ها موفق شده بود آرژانتین را با شکست بدرقه کند از ساعت ۰۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و در سه ست مغلوب حریف شد.

تیم کشورمان در هفته اول این مسابقات برابر تیم های فرانسه و ژاپن شکست خورده بود و برابر استرالیا به برتری رسیده بود. شکست برابر ایتالیا سنگین ترین باخت ایران در پنج دیدار لیگ ملت های والیبال بود.

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در سه ست و با نتایج زیر به ایتالیا باخت:
۲۳ بر ۲۵ - ۱۸ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵

خلاصه والیبال ایران ۰ - ایتالیا ۳

ست اول؛ ایران در امتیاز آخر کم آورد


ملی پوشان کشورمان که با برتری برابر آرژانتین از روحیه خوبی برای دیدار با ایتالیا برخوردار بودند در ست اول نمایش نزدیکی با این تیم داشتند و هر چند در برخی لحظات فاصله امتیازی زیادی با حریف اروپایی خود پیدا کردند اما در امتیازات پایانی رقابت نزدیکی داشتند.

درحالی که ایتالیا خود را پیروز این ست می دید ملی پوشان کشورمان در امتیازات پایانی عملکرد خوبی داشتند و تا امتیاز ۲۴ بر ۲۳ هم با حریف پیش رفتند اما در آخرین امتیاز برای به تساوی کشاندن این ست موسوی توپ را از روی نقطه سرویس به تور زد تا ایتالیا به امتیاز ۲۵ برسد و گیم نخست را از ایران ببرد.

ست دوم؛ شکست با اختلاف زیاد


ست دوم برای تیم ملی ایران خوب شروع نشد و تیم حریف با کمترین اشتباه ممکن امتیازات را جمع آوری و اختلاف را با شاگردان کولاکوویچ زیاد کرد. تلاش بازیکنان ایران برای کم کردن اختلاف ثمری نداشت و ایتالیا با سرویس های خوب و بدون نقص کار را پیش برد.

ایتالیایی ها هر دو وقت استراحت فنی را با اختلاف خوبی به سود خود خاتمه دادند حتی ۱۹ بر ۱۴ هم از تیم کشورمان پیش افتادند تا با خیالی آسوده به بازی ادامه دهند. این خوب بودن روی سرویس های سرعتی که ایتالیا می زد بازهم اختلاف را بیشتر کرد.

ملی پوشان ایران که این ست را از دست رفته می دیدند نتوانستند دفاع خوبی برابر ایتالیا داشته باشند. کاظمی جوان هم که در امتیازات پایانی به جای غفور به میدان فرستاده شد نتوانست به تیم کمک کند که امتیازات را جبران کند. در نهایت ایتالیا ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود خاتمه داد تا به یک پیروزی قاطع در این ست دست پیدا کند.

ست سوم؛ نمایشی بهتر با جوانان


ایگور کولاکوویچ در ست سوم به جوانان تیم ملی بیشتر میدان داد و میثم صالحی، شریفی، شفیعی و صابر کاظمی در کنار باتجربه ها قرار گرفتند. هر چند ایتالیا وقت اول استراحت فنی را ۶ بر ۴ از ایران پیش افتاد اما در ادامه ملی پوشان کشورمان نمایش خوبی داشتند و در امتیاز ۹ با حریف مساوی شدند.

با این حال در ادامه ایتالیا نمایش بهتری داشت و ۱۵ بر ۱۲ از تیم کشورمان پیش افتاد. زایتسف که در ست سوم بهتر از دو ست قبلی کار می کرد امتیازات خوبی را برای ایتالیا کسب کرد. میلاد عبادی پور در امتیاز ۱۴ توانست با عملکرد خوب دو امتیاز برای ایران کسب کند اما سرویس بعدی را به تور زد تا ایتالیا ۱۷ بر ۱۴ به کار ادامه دهد.

ایتالیایی ها که خیال خود را از پیروزی در این ست و بازی راحت می دانستند با اطمینان خاطر بیشتری به کار ادامه دادند و با عملکرد خوب روی تور فاصله با ایران را به چهار امتیاز رساندند و در نهایت ۲۵ بر ۲۰ ست سوم را هم به سود خود خاتمه دادند تا در پایان ۳ بر صفر ایران را شکست دهند.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در لیگ جهانی شامگاه یکشنبه به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      افتضاح شدیم:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • س

        خیلی وقته هستیم

      • Sami

        #نه به باند سعید معروف

    • Alireza

      هر روز ضعیف تر از دیروز... دلمون به ی والیبال خوش بود اونم دوروز نتونستن تو اوج نگهش دارن

    • محمد

      چرا ما اینقد ضعیف شدیم؟

    • حامد از تالش

      دل خوشیمون والیبال بود که اونم داره افتضاح بازی میکنه.

    • بدون نام

      اصن از روی بی میلی بازی میکنن
      آدم حالش بد میشه بازی اینا رو ببینه...

    • بدون نام

      سلام به خدا اینا 80میلیون ایرانی رو به بازی گرفتن یا ذره غیرت ندارن مردم بیچاره تا دم صبح میشینن تا تیمشون ببره ولی... به نظر من یه سری از اینا دیگه اینقدر صاحب پول شدن که مغرور شدن و میگن کسی نیست که بتونه جای من بازی کنه باید چند نفر رو کلا دیگه بیرونشون کرد از تیم ملی چون غیرت ندارن مثل موسوی غفور و مرندی معروف و ..... در اخر هم دوباره میگم اقایون یه ذره غیرت داشته باشین با احساسات 80 میلیون نفر بازی نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز غیرت بچه ها رو زیر سوال نبرید مطمئن باشید که اونها تمام تلاششون رو میکنن. باید توجه داشت که ایران دوباره باید تغییر نسل بده بازیکنانی مثل معروف، موسوی، قائمی و غلامی دیگه جوان و شاداب نیستند و خوب بازی نمی کنند . این آغاز یک تغییر نسله و ضعف تیم طبیعیه احتمالا تورنومنتهای بعدی ترکیب رفته رفته جوان تر میشه.

    • حسین

      خوب بود بنظرم نسبت به اون یکی بازی ها
      جوانا بکار گرفته شدن

    • بدون نام

      سرمربی باید عوض بشه

    • علی

      الان ساعت ۳/۵ صبح و مام فردا باید بریم شرکت اما بااین بازی افتضاح فقط سردردش نصیب ما شده ۰توروخدا ادمای بی انگیزه مثل معروف و مخصوصا سید و از تیم دور کنین یا بهشون مثل قبل انگیزه و عرق ملی بدین۰ سرویس زدن سید شل و بی هدفه دفاع بگیر نگیر داره بابا یکی نیست بمن بگه مگه تورو کسی زوری میبره تیم ملی اگر کسی نمیخواد مثل یه سرباز بجنگه نره مثل شهرام محمودی ۰بنظرمن ست سوم بچه های ذخیره خیلی بهتر از بچه های اصلی بازی کردن۰به مربیم توصیه میکنم تو سرویس زدن بیشتر با بچه ها کار کنن ۰محکم سرویس بزنن نه مثل مبتدیها بابا شما نماینده یه کشورینا ما اینجا حرص و جوش می خوریم از کم کاریهایتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلاچطوره توبری سرویس زدن یادشون بدی حیف شدی امثال توفقط بلدین پای تی وی بشینین تخمه فک بزنین اگه تحمل شو نداری نگاه نکن برو بخواب هی غرغرغرغرغرغربسه دیگه شورشودرآوردین

    • علیرضا

      طبق معمول سه _ صفر از ایتالیا باختیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناراحت نباشید توفوتبال قهرمان جهان میشیم البته توحموم

      • بدون نام

        حمید معصومی نژاد از رم

    • محمد اسماعیل پور

      دیگه نباید فراتر از آسیا ادعا بکنیم،فقدان انگیزه وحرفه ای گری مشکل تیم ماست،آزمودن جوانان هم دراین بازی مهم جای تعجب داره،خنده های بعضی از بازیکنان خبراز بی‌تفاوتی میده،این وضعیت افول والیبال ایرانه،خوش به حال ژاپنیها،چقدر انگیزه وغيرت دارن،واقعا متاسفم برای این تیم

    • محسن

      ایران! دارای مدرک فوق تخصص در زمینه باختن با نتیجه سه بر صفر به ایتالیا در تاریخ.
      ایران! همیشه و همه جا، آماده باخت سه بر صفر به ایتالیا. این است قدرت سرو قامتان ایرانییی

    • سلطانی خادم کارشناس والیبال مازندران

      اگر عادل غلامی اخراج نشده بود امشب ایتالیا را برده بودیم من نمیگویم عادل بازیکن اس است اما میگویم او جهت مکمل بودن اول دنیا است محمد موسوی زمانی که بهترین دفاع دنیا بود ومقام اول را در دفاع کسب کرده بود فقط به فقط دلیلش بازی کردن عادل کنار اوبود عادل هنگامی که کنار محمد موسوی باشد 50 درصد از کارهای موسوی را هم اتو ماتیک وار انجام میدهد اومثل ساعت است محمد هم همین طور به شرط کنار هم بازی کردن از وقتی که او اخراج شده موسوی بازی اش کاملا آماتور گونه شده چرا؟؟؟ برای اینکه عقربه کوچکه ساعت از کار افتاد وعقربه بزرگ بدون او نمیتونه به تنهایی وقت را نشان بده زمانی که موسوی بدون عادل شد افت او هم شروع شد چون کسی نمیتونه آن 50 درصد کاری که عادل اتو ماتیک وار براش انجام میداد انجام بده درست مثل آخرای باطری ساعت شده که داره تموم میشه واز ده ثانیه شروع وبه یک دقیقه عقب افتادن هم میرسد این حکایت موسوی است از زمان واقعی یک دقیقه عقب ا فتاده ودرخشش موسوی هم گم شده کولا کویچ حتی تو تمرین میتونه عادل را بازی بده تا ببینه من که سابقه 50 سال والیبال دادم حدس درستی زده ام یا خیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اعتماد نفسی

    • بدون نام

      تعطیل کنن والیباله.مردم سر کار گذاشتن اه.....

    • بدون نام

      دوران شکوفایی والیبال ایران تمام شده
      اصلا شادابی و طراوت در هیچ کدوم از بازی ها نیست
      حتی بازیهایی که با برد همراه

    • بینام

      به نظرم بچه هاعالی بودن و هستن ولی این کلاکویچ اصلا مربیگری بلد نیست نمیدونم از کجا گیر آوردنش

    • سینا

      فدای سرتون خسته نباشین بچه ها....

    • farzad

      امیدوارم ایران ب مرحله بعد بره

    • مریم

      دو ست اول رو که افتضاح بودیم ست سوم رو دلمون خوش بود که سه_صفر باختیم

    • علی فرهادی

      وقتی آدم ژاپن رو میبینه باشجاعت جلوی برزیل بازی میکنه .ازبازی بی انگیزه بچه های خودمون خجالت میکشیم .وقتی توورزش حرف اول رو پول میزنه خوب همینه دیگه.

    • حمیدرضا

      هیچی مقصر نیست جز مربی

      فقط یه چیز بلده سعید معروف رو در بیاره پاسور دوم رو واسه دفاع بذاره این شد کار

      بخدا خجالت داره
      نه حرکتی نه جنبشی هیییییییییچچچچچچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم خیلی واردی حیف شدی تو. هم

    • مهدیس

      این تیم ملی هم بخودشون مغرور شدن ..یک چندوقتی خیلی بزرگشون کردن فکر کردن چه خبره ...

    • مجتبی رضا

      بدترین تیم حال حاضر هستیم مثل استرالیا نه در سرویس نه در دفاع نه در حمله اصلا خوب نیستیم .. موسکی چند ساله نمیتونه یک سرویس درست بزنه

    • رحیم پاکزاد

      اینها دیگر هم سیر شداند هم پیر باید فکر دیگری کرد ازجوانها استفاده کرد

    • علی فرهادی

      از زمانی که پول حرف اول رو توورزش میزنه وبه طرفندهای مختلف مردم رو سرکیسه میکنند.دیگه عرق ملی حرف مفته.

    • zahra

      اقا ما چند تا مشکل داریم
      1_مربی 2_مربی 3_مربی 4_مربی
      واقعا متاسفم...این اقا ست دوم نشست دست رو دست گذاشت و هیچ کار نکرد...دوسال پیش ما کانادارو ترکوندیم حالا همین کانادایی که دوسال پیش از اکثر تیما باخت الان مربیش شده مربی قبلی لهستان اون داره همه رو میترکونه...من مطمئنم امشب از کاناداهم میبازن...من دیگه به امید باخت میشینم بازیا رو میبینم ...شاید اگه همه رو ببازیم حداقل این اقای کولاکوویچ رو عوض کنن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط مربی نیست خود بازیکنان هم دیگه انگیزه ندارن چون به لحاظ مالی دیگه مشکلی دارن به اندازه کافی هم مشهور شدن کلا ایرانیها توی همه رشته ها بعد از یک دوره که در اوج هستن ضعیف میشن...

    • بدون نام

      اول اینکه بعضیا مثل معروف و ... مطمئنن که جاشون تو تیم ملی محفوظه و همین خودش یه ضربه مهلکه. دوم اینکه هیچ وقت هیچ تیم ورزشی ایرانی با مربیایی که آخرشون ویییچ داره موفق نبوده. من نمیدونم فاز فدراسیون چی بوده که همچی کسی رو آورده

    • mohamnad

      این تیم باید گرفت اتیشش زد مادیگه اینقدر باختیم باید ازبابت باختامون بهمون کاپ بدن بخدا هیچ تیم مثل ما افت خیز نداره ما هم دیونه تر که بازی های اینارو تماشا میکنیم این تیم هیچوقت تو اوج نبوده چون نخواسته ما دیگه قهرمان آسیا هم نمیتونیم بشیم خوشا به غیرت ژاپن چین که روی اسیا سفید کردن ما الان ۵ دوره تولیگ جهانی میشیم ۱۰یا۱۱هم خدا بخواد امسال میریم سطح۲

    • ر ک

      چرا معنوی نژاد رو نبردن

      پاسخ ها

      • Zahra

        مصدومه...شاید دوهفته اخر برسه

    • بدون نام

      از این تیم ملی فقط باید غفور و عبادی پور و معنوی نژاد رو نگه داشت. بقیه به درد نمی خورند.

    • رضا رمضانی

      معنوی نژاد بیاد خوب میشه

    • R SS

      یکی ازدلایل بی انگیزگی والیبالیستامون قهرمانیهای متعددیه که آوردن،قهرمانی المپیک،قهرمانی جهان،قهرمانی تولیگ جهانی‌ و غیره!

    • R SS

      یکی ازدلایل بی انگیزگی والیبالیستامون قهرمانیهای متعددیه که آوردن،قهرمانی المپیک،قهرمانی جهان،قهرمانی تولیگ جهانی‌ و غیره!

    • بدون نام

      اه اه حالم داره از والیبال ایران بهم میخوره اگه یه ذره غیرت داشته باشین میتونید همه تیما حتی برزیل و لهستان و ایتالیا رو هم ببرین اگه نه از تیمای کوچیکی مثل ژاپن و بلغارستان و کره میبازین به نظر من مشکل اصلی کادرفنی ایرانه از وقتی رییس فدراسیون والیبال هم عوض شده کلا والیبال تعطیل.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چی داری میگی برات خودت وقتی بوجه ژاپن درسال بالای صد. میلیون دلاره ماچقده بیست میلیارد تومن

    • مهدی رضایی اصل

      باید فاتحه این والیبال و والیبالیستاشو خوند،اینا دیگه شکمشون سیر شده و کاملا بی تعصب و بی غیرت بازی میکنن،هیچ غیرتی توی بازیشون دیده نمیشه،فقققققققط پول براشون مهمه و بس

    • MAMA

      چرا نظر منو ثبت نمیکنید؟؟؟؟؟ ؟بد میگم؟اون سعید معروف چنان با غرور بازی میکنه که انگار چندین ساله پشت هم بهترین پاسور جهانه انتخاب میشه.اگه نظرمو ثبت نکنید اپلیکشین رو پاک میکنم.مطمئن باشید...حرف مردم و سانسور نکنید

    • بدون نام

      اون ژاپنیا نزدیک یکماه کامل بود که قبل این بازیا تو اروپا اردو فشرده گذاشته بودن انقد سخت کار کردن انقد سخت تلاش کردن که میان و راحت با سه ست متوالی ایران و تارومار میکن.حالا اینام هی برن برا تیمای آسیا افه چسی در وَکنن

    • علی

      من در جواب اون بنده خدایی که گفته تو برو سرویس زدن و بهشون باد بده و میگم اگر هر کسی تو کاری که بهش سپردن توانایی لازم و نمی بینه باید خودش و بکشه کنار بله غر میزنیم چون عرق ملی داریم برای ما باختن بهر کشوری سخته شاید برای شما باختن عادیه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج