۷۲۶۶۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«دمبله» دوباره جادویش را به دست آورده است

عثمانه دمبله که در بارسلونا درخشش زمان بازی در دورتموند را نداشت در دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایتالیا نشان داد هنوز همان بازیکن با استعداد است.

خبرگزاری مهر: فصل ۱۸-۲۰۱۷ برای عثمانه دمبله آن طور که انتظارش را داشت پیش نرفت و ستاره فرانسوی مدت زیادی مصدوم بود و در باقی بازی‌ها هم فرصت بازی کردن پیدا نمی‎کرد.

هرچند بازیکن ۲۱ ساله در دیدار جمعه شب ثابت کرد چرا بارسلونا برای خرید او پافشاری می‏‌کرد. او در دیداری که فرانسه موفق شد ۳ بر یک ایتالیا را شکست دهد یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، یک گل زیبا زد و یکی از ضرباتش هم به تیر دروازه خورد.

با سرعت فوق‎العاده‏ ای که او دارد، دلیل سردرد و گیج شدن ایتالیایی‌ها شده بود و نشان داد می‎تواند کاری کند تا توپ به پایش بچسبد، می‏‌تواند دریبل‌های عالی در زمان نیاز بزند و می‎تواند وقتی فضا به دست آورد به خوبی پیشروی کند.

با این عملکرد دیدیه دشان احتمالا در بازی‎های جام جهانی هم بازی‌های زیادی به او خواهد داد، همچنین این عملکرد بارسلونا را هم برای استفاده هرچه بیشتر از او متقاعد خواهد کرد. در نیوکمپ هم می‎دانند دمبله استعداد خوبی برای رسیدن به موفقیت دارد، اما این را هم می‎دانند که او نیاز به دقایقی برای بازی کردن و اعتماد به نفس دارد.

در بازی جمعه شب مشخص شد او در کنار کیلیان امباپه و آنتون گریزمن به راحتی بازی می‎کند، در نتیجه بارسا بیش از پیش برای جذب گریزمن پافشاری خواهد کرد.

دمبله تصمیم دارد در بارسا بماند و جایگاهی که به نظر خودش استحقاقش را دارد را به دست آورد، به زودی متوجه می‌‏شویم آینده این بازیکن در تیم کاتالانی چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج