جاباما
۷۲۶۶۶۳
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

کیهان در حمایت از ولایتی: پادشاه برجام لُخت است

روزنامه کیهان در گزارشی مفصل به حمایت از مواضع اخیر «ولایتی» پرداخته و باز هم دولت «روحانی» را نقد کرده است.

روزنامه کیهان در گزارشی مفصل به حمایت از مواضع اخیر «ولایتی» پرداخته و باز هم دولت «روحانی» را نقد کرده است، بخش هایی از این گزارش را می خوانید: بعد از نقدهای روشنگر آقایان دکتر جلیلی و ولایتی درباره خسارت‌های برجام، رسانه‌ها و سایت‌ها و کانال‌های دولتی ترشرویی به خرج داده و به زعم خود با هتاکی و ناسزاگویی و متلک پرانی، از خجالت آن دو عضو هیئت نظارت بر برجام در آمدند.

برای طیف برجام زده و قائل به اجرای توافق یکطرفه به هر قیمت، خیلی دردناک است که دکتر ولایتی وزیر اسبق امور خارجه و حامی مذاکره و توافق در انتخابات ۹۲، اکنون از دایره گفتمانی خوش‌بین به توافق با غرب خارج می‌شود، آنها می‌دانند که ولایتی نسبت به ظریف شأن استادی و پیش‌کسوتی دارد و امثال ظریف در وزارت خارجه دکتر ولایتی رشد کرده‌اند. بنابراین در نگاه طیفی از مخاطبان، تشکیک و تخطئه کارنامه خسارت‌بار برجام توسط ولایتی، لطمه‌ای شدید برای برجام‌زدگان خواهد بود.

اما لازم نیست حامیان برجام بی‌خودی کف بر لب بیاورند و پرخاشگری کنند. مردم در متن زندگی خود، آثار برجام را با پوست و گوشت خود حس می‌کنند. رکود اقتصادی از بین نرفته که رفته و چرخ کارخانه‌ها که می‌چرخید، اکنون تند‌تر می‌چرخد! بیکاری کم نشده که شده و دارندگان شغل هم که به جمع بیکاران نپیوسته‌اند! به قول آقای روحانی فقط دو میلیون نفر بلکه بیشتر، در فضای مجازی سر کار نرفته‌اند که رفته‌اند! مردم نمی‌دانند با زیادی حقوق و درآمدشان چه بکنند! هر کس هم بگوید این حرف‌ها دروغ است و پادشاه برجام لخت است، شک نکنید که مشکل اخلاقی دارد‌! حالا اگر جرئت دارید کلمه‌ای درباره برجام بگویید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج