جاباما
۷۲۶۶۸۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

شاگردان کولاکوویچ به دنبال پیروزی برابر کانادا

تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در حالی به زمین می‌رود که کانادایی‌ها هردو بازی خود را پیروز شدند.

خبرگزاری مهر: هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال درحالی امشب به پایان خواهد رسید که ملی پوشان ایران تنها موفق به کسب پیروزی مقابل آرژانتین شدند. تیم ملی ایران پس از پیروزی ۳بر ۲ مقابل آرژانتین، در بازی دوم ۳بر صفر مقابل ایتالیا شکست خورد تا با ۵ امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه ۱۱ قرار گیرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در آخرین دیدار خود در هفته دوم مقابل کانادایی قرار می گیرد که هر دو بازی خود را در این هفته پیروز شدند. کانادایی ها با هدایت استفان آنتیگا شروع خوبی در هفته دوم داشتند و توانستند آرژانتین را ۳بر ۱ شکست دهند، در ادامه نیز تیم بدون شکست ایتالیا را ۳بر ۱ از پیش رو بردارند و نخستین باخت ایتالیا را رقم بزنند.

با نتایجی که کانادایی ها کسب کردند، تیم ملی امشب بازی سختی را در پیش خواهد داشت و ملی پوشان ایران برای ارتقای در جدول رده بندی و بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به کسب پیروزی دارد.

تیم ملی کانادا با کسب ۳ پیروزی، ۲ شکست و ۹ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد و تیم ملی ایران با ۲ پیروزی، ۳ شکست و ۵ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

دو تیم ایران و کانادا امشب ساعت ۲۳:۴۰ به مصاف هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      این بازی را هم می بازند،چون نه دریافت خوبی دارند،نه سرویس خوبی می زنند،مربی ایران هم یک ادم ترسو وجرائت نمیکند بازیکنان جوان را به میدان بفرستد.الان وقت ان رسیده که اقای موسوی،قائمی، معروف همانندمهدوی ومحمودی از خود شجاعت بخرج دهندوازتیم ملی خداحافظی کنندوجوانان با حضور وحتی باخت در مقابل بزرگان تجربه کسب کنند ودر اینده بدرد تیم ملی بخورند.

      پاسخ ها

      • Sami

        عالی گفتی
        #نه به باند سعید معروف

    • بدون نام

      باند بازی پدر والیبال ما رو درآورد.

    • بدون نام

      کولاکوویچ اصلاً مربی نیست که به درد ما بخوره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج