۷۲۶۷۱۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

مافی: صدای مردم از صدا و سیما شنیده شود

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: صدا و سیما در استراتژی و سیاستگذاری خود یک جانبه است و بر پایه یک نگاه عمل می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: صدا و سیما در استراتژی و سیاستگذاری خود یک جانبه است و بر پایه یک نگاه عمل می‌کند.

پروانه مافی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان و انتقاد از مدیریت فعلی و سابق سازمان صدا و سیما بیان کرد:‌ مقام معظم رهبری در دیداری که با دانشجویان داشتند و انتقادی که دانشجویان نسبت به مدیریت یک جانبه صدا و سیما که بر محور یک نگاه است، از این سازمان انتقاد کرد. این انتقاد نیز کاملا بجاست. نمایندگان مجلس نیز نسبت به نگاه یک طرفه‌ای که در صدا و سیما وجود دارد منتقد هستند و تذکرات زیادی در این زمینه دادند اما تاثیری در روند مدیریتی صدا و سیما مشاهده نشده است. این حالت تا جایی ادامه پیدا کرد که دانشجویان نیز امروز انتقاد خود را مطرح کردند و رهبر انقلاب آن را بجا دانست.

وی افزود:‌ با توجه به صحبت‌هایی که رهبر انقلاب در زمینه‌ی صدا و سیما داشتند جای هیچ گونه تردید و سهل انگاری باقی نمی‌ماند و صدا و سیما باید به عنوان مهمترین رسانه‌ی ملی عزم خود را برای تغییرات اساسی جزم کند. دیدن نگاه عموم مردم و منعکس کردن نظرات عامه جامعه از اقداماتی است که صدا و سیما باید برای برطرف ساختن انتقادات نسبت به این سازمان انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: صدا و سیما در استراتژی و سیاست‌گذاری خود یک جانبه است و بر پایه‌ی نگاه به میل و افراد سیاسی می‌چرخد لذا نمی‌تواند عام‌گرا باشد و مقبولیت عمومی داشته باشد. باید در این زمینه تغییرات اساسی انجام داده شود. صدای مردم باید از صدا و سیما شنیده شود.

وی در پایان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند وقتی از نیروهای جوان و انقلابی و دارای تخصص در حوزه‌ی رسانه استفاده شود صدا و سیما می‌تواند تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع

      من دیگه چی بگم ملت دارن فریاد میزنن درسایت از مشایل اقتصادی مارابیش از انداز گیر اوردین وسرکاریه اگر کسی کاری بهخواد انجام بده صداوسیما که سهله فرماندایربیاد وسط این وسط هیچی گوش نمیدین وماهم داریم خودمان خسته میکنیم ولمون کنید دروغ میگم

    • بدون نام

      به امیدصداوسیمای میلی دروغگوبدردنخور باشیم گشنه میمونیم

    • بدون نام

      صدا و سیما هم گلچین میکنه هرچی به نفعشون باشه میگه

    • امین

      صدا وسیمای میلی رکورددار دروغگوییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج