۷۲۶۷۴۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

سورپرایز نامه رهبر کره شمالی برای ترامپ

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده نوشت. ظاهراً او چیزهایی را که ترامپ دوست دارد بشنود نمی‌گوید.

اعتماد آنلاین: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده نوشت. ظاهراً او چیزهایی را که ترامپ دوست دارد بشنود نمی‌گوید.

به گفته یک مقام بی‌بی‌سی که روز جمعه با وال‌استریت ژورنال صحبت کرد، کیم در نامه‌اش نوشت که هنوز می‌خواهد با ترامپ دیدار کند. کیم یونگ چول، مقام ارشد کره شمالی و دست راست کیم جونگ اون روز جمعه این نامه را به رئیس‌جمهور آمریکا تحویل داد.

پس از جلسه، ترامپ اعلام کرد که در ۱۲ ژوئن در سنگاپور با کیم دیدار می‌کند. با این حال، رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که هنوز نامه را نخوانده است و ممکن است پس از خواندن آن با «سورپرایز بزرگی» مواجه شود.

کیم در یادداشتش نوشت که کشورش تمایلی به دادن امتیاز ندارد، اگرچه آمریکا را تهدید نکرده است.

پیام رهبر کره شمالی می‌تواند به‌طور بالقوه مشکلی بزرگ را پیش‌بینی ‌کند. دولت ترامپ همچنان می‌گوید که مایل است کره شمالی به‌سرعت روند غیرهسته‌ای کردن را تکمیل کند. این مسئله به این معناست که پیونگ‌یانگ باید خیلی زود برنامه هسته‌ای خود را از بین ببرد. هرچند یک متخصص ارشد می‌گوید که این روند می‌تواند حدود ۱۵ سال طول بکشد.

بااین‌وجود، کره شمالی روندی مرحله‌ای می‌خواهد که هم پیونگ‌یانگ و هم واشنگتن در درازمدت از آن سود کنند. این به این معناست که در صورت به رسمیت شناختن رژیم کیم، کره شمالی اجازه بازدید از سایت‌های هسته‌ای خود را به بازرسان می‌دهد.

ممکن است این نامه شکاف خیره‌کننده بین دو طرف را تقویت کند؛ اما برخی از کارشناسان می‌خواهند که این دیدار برگزار شود، زیرا این جلسه می‌تواند نگرانی‌‌ها را برطرف کند.

جوزف یون، مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در امور کره شمالی روز جمعه به خبرنگاران گفت: «ما می‌توانیم این شکاف را تضعیف کنیم و گفت‌وگویی معنادار در قبال یک قطعنامه نهایی به کار گیریم.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد آخر هفته را در کمپ دیوید، محل استراحت و ییلاقی بگذراند تا درباره دستور کار آمریکا در رابطه با نشست ۱۲ ژوئن بحث و تبادل‌نظر کند؛ اما مطمئناً این کار را بعد از خواندن نامه کیم انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا و اجدادش سالها بدنبال سلاح هسته ای بودند،موفق هم شدند ولی بهایش را مردم بدبخت دادند حالا برای مذاکره حتی هزینه هتلشان را هم ندارند وحتی یک هواپیما ندارند که تا سنگاپور بروند ،حالا همسایه جنوبیشان را ببینید بجای تمرکز روی سلاح بدنبال اقتصاد رفتند حالا. حال و روزشان را خودتان قضاوت کنید.

    • بدون نام

      اون فهميده كه اگر جنگ شروع كنه نابود ميشه و شكست سختي ميخوره پس ميخواهد با دريوري گفتن و مسخره بازي ترامپ عصباني كنه تا امريكا جنگ شروع كنه ،،،،اين حالت استراتژيك در جهان پيش أمده كه شروع كننده هر جنگي چه در اسرائيل و در منطقه و يا پنتاگون شكست سختي خواهد خورد زيرا كه همه با توجه به شرايط حاظر با هم متحد ميشوند و بر سر اونكه جنگ شروع كنه خراب ميشن ،،،،بي تفاوتي و تحويل نكرفتن كيم اون و او را به حساب نياوردن هم يكي از بهترين راهكارهاست،،،،رفتن ترامپ به كره شمالي بزركترين ريسك و اشتباهي دوباره و احتمالا موجب درگيري شود،،،كيم اون داره دروغهاي شاخ دار ميگه ،،،،و همچنين شواهد بسيار ديگر كه كاملا مشكوك و دروغين است،،،،ترامپ نرو به سنگاپور،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج