جاباما
۷۲۶۸۵۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بارسلونا و خطر محرومیت سنگین از نقل و انتقالات

باشگاه بارسلونا ممکن است از سوی فیفا، با محرومیت از چهار یا پنج پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

ورزش سه: بر کسی پوشیده نیست که هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید است اما این انتقال می تواند عواقب سنگینی برای بارسا به همراه داشته باشد.

گریزمان تا سال ۲۰۲۲ با اتلتیکو قرارداد دارد ولی بارسلونا از ماه ها پیش مذاکرات خود برای جذب این بازیکن را شروع کرده است. بارتومئو، رئیس بارسلونا چندی پیش فاش ساخت که اکتبر ۲۰۱۷ با مدیر برنامه های گریزمان دیدار داشته است. همچنین دسامبر ۲۰۱۷ موندودپورتیوو فاش کرد که بارتومئو با خانواده گریزمان نیز دیداری داشته و از این بازیکن قول شفاهی برای پیوستن به بارسا گرفته است. حتی مدیر ورزشی بارسلونا نیز این خبر را تایید کرد.

باشگاه اتلتیکو در واکنش به این موضوع شکایتی به فیفا تقدیم و حرکت بارسلونا را یک نوع توهین به خود تلقی کرد.

مسئولان بارسا معتقدند که اگر نتوانند با اتلتیکو بر سر جذب گریزمان به توافق برسند، اول جولای با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو رقم فسخ این بازیکن، او را به خدمت خواهند گرفت؛ هرچند که خود بازیکن اخیرا اعلام کرده است که برای روشن شدن وضعیت آینده خود به زمان نیاز دارد و قبل از شروع جام جهانی، تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

اگر این انتقال در نهایت صورت بگیرد، بارسا ممکن است با محرومیت از خرید بازیکن برای ۴ یا ۵ پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود چرا که طبق ادعای آاس، فیفا تحقیقات خود در مورد مذاکره بارسا با گریزمان را شروع کرده است.

پیش از این نمونه های مشابهی را در فوتبال اروپا داشته ایم. باشگاه رم به خاطر مذاکره غیرقانونی با مکسز که با باشگاه خود قراردادی طولانی مدت داشت، ۸ میلیون یورو جریمه مالی و دو پنجره نقل و انتقالاتی نیز از خرید بازیکن محروم شد. مکسز نیز سه ماه از حضور در میادین محروم شد.

مورد دیگر به باشگاه چلسی بر می گردد. کاکوتا در حالی که ۱۸ سال داشت و تحت قرارداد با باشگاه لانس بود، به چلسی پیوست. فیفا نیز چلسی را به مذاکره غیرقانونی محکوم و این باشگاه لندنی را دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد. بازیکن نیز ۴ ماه نتوانست به میدان برود.

بارسلونا پیش از این به دلیل جذب غیرقانونی بازیکنان زیر ۱۸ سال دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بود و اگر در مورد گریزمان نیز مقصر شناخته شود، این بار جریمه ای دو برابری در انتظارش خواهد بود. گریزمان نیز احتمالا ۴ یا ۶ ماه محروم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با اومدن گریزمان مثلث msg کامل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج