جاباما
۷۲۶۸۶۵
۴ نظر
۵۰۳۵
۴ نظر
۵۰۳۵
پ

ماسک مغناطیسی چیست؟ با فواید آن آشنا شوید

یکی از جدیدترین ماسک هایی که این روزها بسیار در مورد آن صحبت می شود ، ماسک هایی تحت عنوان ” ماسک مغناطیسی ” می باشد. این ماسک ها که ظاهرا از روشی نوین منطبق بر طب سوزنی شرقی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

وب سایت دکتر سلام : یکی از جدیدترین ماسک هایی که این روزها بسیار در مورد آن صحبت می شود ، ماسک هایی تحت عنوان " ماسک مغناطیسی " می باشد. این ماسک ها که ظاهرا از روشی نوین منطبق بر طب سوزنی شرقی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این پست قصد داریم به طور کامل شما را با ماسک مغناطیسی و فواید آن آشنا کنیم.

ماسک مغناطیسی چیست؟ با فواید آن آشنا شوید

ماسک مغناطیسی چیست؟

این ماسک که با الگو برداری از روش های طب سنتی شرقی ساخته شده است عملکردی شبیه به طب سوزنی در تحریک کردن پوست صورت دارد. این ماسک یک سری نقاط خاص از پوست صورت را تحریک می کند. جالب این جاست نقاطی که توسط ماسک مغناطیسی تحریک می شود بسیار شبیه به نقاطی است که در طب سوزنی هدف قرار میگیرد.

ماسک مغناطیسی صورت چطور عمل میکنه؟

همونطور که از نام این ماسک پیداست ماسک مغناطیسی در هنگام استفاده نقاط خاصی از صورت را هدف قرار داده و تحریک می کند. تحریک این نقاط باعث طراوت بیشتر پوست ، جلوگیری از چین و چروک پوست صورت و افتادگی های عضلات و پوست موثر است. در واقع این ماسک ها دارای نوعی آهنربا هستند.

ماسک مغناطیسی دکتر راشل

از معروف ترین برندهای تولید شده این ماسک ها ، ماسک مغناطیسی دکتر راشل است. این برند در حال حاضر در ایران نیز به راحتی در دسترس است و کمی جستجوی اینترنتی میتوانید آن را خریداری کنید.

خواص ماسک مغناطیسی

این ماسک ها بنابر روش های طب سنتی شرقی نقاط خاصی از صورت را شبیه به طب سوزنی تحریک می کنند. طراوت پوست ، ضد جوش و درمان آکنه ، پاک کنندگی عمیق پوست ، کنترل چربی پوست از مهم ترین خواص ماسک مغناطیسی است. این ویژگی های باعث می شود یک پوست شفاف تر ، بدون چین و چروک و افتادگی داشته باشید.

نحوه استفاده ماسک مغناطیسی

بعداز تمیز کردن پوست به مقدار کافی ماسک را روی صورت بمالید 10 دقیقه طول میکشد تا شما احساس کنید کاملا به پوست نفوذ کرده و باعث سنگینی آن شده سپس کیسه پلاستیکی را با چاک دهنده بر روی آهن ربا قرار دهید تا کثیف نشود و بعد از بسته شدن کیسه ها از بخور استفاده نماید ، برخلاف ماسکهای دیگر از آب استفاده نکنید و در هفته دو بار از آهن ربا استفاده نمایید و آن را بر روی پوست خود عبور دهید.

مواد تشکیل دهنده ماسک مغناطیسی

طبق بررسی هایی که انجام شده این ماسک ها از گل دریایی ، پودر آهن (مربوط به خاصیت مغناطیسی) ، پودر مروارید ، روغن جوجوبا ، موم زنبور عسل ، ویتامین C , کلاژن ، کره درخت روغن قلم ، عصاره گل رز سیاه استرالیایی است.

وجود داشتن این مواد در این ماسک ها باعث ساخت کلاژن های بیشتر پوستی شده و به پاک سازی پوست کمک می کند. از همه مهمتر این ماسک ها روشی بدون درد برای رفع چین و چروک ها می باشند.

قیمت ماسک مغناطیسی

در حال حاضر مارک های مختلفی از این ماسک های مغناطیسی در ایران موجود است که قیمت انواع مختلف این ماسک ها بین 80 تا 120 هزار تومان می باشد.

تا حالا از این ماسک استفاده کردید؟ به نظرتون این ماسک چقدر میتونه به پوست صورتتون کمک کنه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جل الخالق

    • کیانا

      دوستان هر کی استفاده کرده نظرشو و نتیجه رو بنویسه لطفا...

    • بدون نام

      کی حوصله ماسک گذاشتن داره من که ندارم

    • بدون نام

      امتحانش ضرر نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج