۷۲۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

یک ماساژ ضد سردرد

فشار درماني يا رفلكسولوژي يكي از تكنيك‌هاي طب مكمل است كه براي درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري‌هاي روحي و جسمي در جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

یک ماساژ ضد سردرد


یک ماساژ ضد سردرد

فشار درماني يا رفلكسولوژي يكي از تكنيك‌هاي طب مكمل است كه براي درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري‌هاي روحي و جسمي در جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين شيوه درماني، درمانگران با فشار دادن نقاط خاصي از كف پا و دست موجب افزايش ريلكسي، آرامش و تسكين بسياري از دردها در بدن مي‌شوند. برخي از تكنيك‌هاي اين شيوه درماني، قابل استفاده توسط عموم مردم است.


انگشت‌تان را هنگام سردرد فشار دهيد

يكي از بهترين روش‌هاي تسكين سردردهاي ناشي از خستگي و فعاليت‌هاي روزانه است، استفاده از متدهاي فشار‌درماني است. هرگاه احساس كرديد كه سردردي خفيف به سراغ‌تان آمده براي پيشگيري از توسعه آن در سر و افزايش درد سرانگشتان‌تان را ماساژ دهيد. براي ارائه اين ماساژ كافي است با كمك 2 انگشت شست و سبابه سرانگشتان تمامي انگشت‌هاي دست را فشار دهيد. بهترين حالت آن است كه از انگشت كوچك شروع كرده و هر انگشت را به‌مدت 2 دقيقه ماساژ دهيد. در اين مدت 20 ثانيه سرانگشت‌تان را فشار دهيد و 20‌ثانيه آن را رها كنيد. اين ماساژ را براي تمامي انگشتان‌تان تكرار كنيد.


درمان سياتيك باماساژ پاشنه

گاهي شنيدن ناگهاني خبري بد يا حركتي نابه‌جا و نامناسب موجب بروز دردي شديد در عصب سياتيك مي‌شود. اين درد آن‌چنان شديد است كه گاهي ممكن است در حركت فرد اختلال ايجاد كند و مانع از ادامه فعاليت‌هاي روزانه او شود. در چنين شرايطي با شروع درد، بهترين روش براي تسكين درد و درمان انقباض و گرفتگي عصب سياتيك به‌ويژه در پاها كافي است با كمك فشار درماني پاشنه پا را ماساژ دهيد. روي پاشنه پا درست در جايي كه بخش سخت پاشنه از بخش نرم آن جدا مي‌شود نوار باريكي وجود دارد كه ماساژ آن موجب كاهش انقباض و اسپاسم سياتيك و كاهش درد آن مي‌شود. دقت كنيد كه تمامي نقاط روي اين خط را با فشار برابر و در مدت زمان مشخص فشار دهيد. بهتر است اين نقاط را ۳۰ ثانيه فشار داده و ۳۰ ثانيه رها كنيد. ممكن است ماساژ‌درماني اين ناحيه كمي دردناك باشد كه با پيشرفت ماساژ از شدت درد كاسته مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج