جاباما
۷۲۷۰۳۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

رژیم صهیونیستی فقط زبان قتل و کشتار را می‌فهمد

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، تصریح کرد: رژیم صیهونیتسی فقط زبان قتل و کشتار را می‌فهمد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، تصریح کرد: رژیم صیهونیتسی فقط زبان قتل و کشتار را می‌فهمد.

خالد قدومی در گردهمایی فعالان حامی فلسطین که با موضوع بازگشت به قدس برگزار شده بود، اظهار کرد: خون شهدای فلسطینی به زودی دامن کسانی را که در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و در مقابل ملت فلسطین قرار گرفته‌اند، خواهد گرفت.

این مقام فلسطینی در تهران با بیان این که در حال حاضر مسئولیت سنگینی در دفاع از حق مردم فلسطین بر عهده جهانیان است، اظهار کرد: البته متأسفانه ما با جهانی روبه‌رو هستیم که گویی گوش شنوا در برابر این جنایت‌ها ندارد.

قدومی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی بقای خود را در حال حاضر در اتکا به دیگران از جمله دولت‌مردان قلدری همچون ترامپ می‌بیند. در همین چارچوب مشاهده کردیم که چند روز پیش آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه‌ای را در دفاع از صهیونیست‌ها و محکوم کردن مردم فلسطین ارائه کرد که البته در دفاع از این قطعنامه تنها ماند و دیگر کشورها با آن همراهی نکردند.

نماینده جنبش حماس در این مراسم که در موزه دفاع مقدس تهران برگزار شده بود، افزود:‌ راهپیمایی روز قدس امسال با هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین توسط اسرائیل و همچنین انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس مصادف شده است. همه ما در روز قدس در راستای دفاع از حقوق ملت فلسطین پیام مهمی را به جهانیان مخابره می‌کنیم.

وی با بیان این که راهپیمایی‌ها در دفاع از فلسطین و حقوق مردم غزه مسالمت‌آمیز است، ادامه داد: اگر بدانید این راهپیمایی‌ها می‌تواند ما را به حقوق خود برساند، این مسیر را ادامه می‌دهید ولی اگر دشمن متوجه این موضوع نشود و همچنان به خشونت‌های خود ادامه بدهد، جواب خشونت‌های آنها موشک‌هایی خواهد بود که در یک شب صدها فروند بر سر شهرک‌نشین‌های صهیونیست فرود می‌آید.

قدومی با بیان این که مقاومت می‌تواند به جای‌جای سرزمین اشغالی دست پیدا کند و این یک شعار نیست، خاطرنشان کرد: زوال اسرائیل نزدیک است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. سران حماس نیز پیش از این اعلام کرده بودند که اسرائیل سال ۲۰۲۷ را نخواهد دید.

به گزارش ایسنا، همچنین در این مراسم علی‌اصغر جعفری، مدیرعامل موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به جنایت‌های رژیم صیهونیستی، گفت: این رژیم با اقدامات خود نام یهودیان را لکه‌دار کرده است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن زوال رژیم صیهونیستی، تصریح کرد: آفتاب عمر رژیم صیهونیستی بر لب بام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      وقتی دائماً از طرف دیگر کشورها تهدید به نابودی بشوی به چیز دیگری فکر نمیکنی

    • بدون نام

      اره تو راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج