۷۲۷۰۹۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸؛

شگفتی‌سازی آلمان و چین با شکست مدعیان

در دیدار‌های روز سوم از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، آلمان و چین شگفتی ساز شدند.

ایسنا: در آغاز دیدار های روز سوم و در نخستین دیدار و از ساعت ۱۷:۳۵ دو تیم آسیایی ژاپن و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در پایان این ماراتن زیبا این ژاپن بود که موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و با کسب سومین پیروزی ۹ امتیازی شود و جایگاهش در رده نهم را تثبیت کند. در سوی مقابل کره‌ای‌ها که فرصت آن را داشتند تا نخستین بردشان در لیگ ملت‌ها را کسب کنند نتوانستد از این فرصت استفاده کنند و در نهایت موفق به کسب تنها یک امتیاز از این دیدار شدند و با شش شکست در قعر جدول باقی ماندند. ست‌های این بازی با امتیاز های ۲۹-۲۷، ۱۹-۲۵، ۲۵-۱۶، ۲۶-۲۸ و ۱۲-۱۵ به سود ژاپن پایان یافت.

از ساعت ۱۸:۳۰ دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم صدرنشین لهستان میزبان تیم انتهای جدولی آلمان بود که در پایان این بازی یک شگفتی بزرگ خلق شد و ژرمن‌ها موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و با پیروزی سه بر یک نخستین شکست لهستان را رقم زدند. آنها موفق شدند با کسب دومین بردشان شش امتیازی شوند و به رده دوازدهم صعود کنند. در سوی مقابل لهستانی‌ها پس از قبول نخستین شکستشان با پنج برد و به لطف باخت آمریکا در دیدار برابر برزیل باز هم با ۱۵ امتیاز و به دلیل معدل بهتر در صدر جدول باقی ماندند. ست‌های بازی با امتیاز های ۱۸-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۷ به سود آلمان پایان یافت.

در دیگر دیدار همزمان دو تیم صربستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و در حالی که بر روی کاغذ صرب‌ها از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار بودند، برابر استرالیا غافلگیر شدند و با این که در نهایت توانستند سه بر دو به پیروزی برسند اما یک امتیاز را از دست دادند تا با چهار پیروزی و ۹ امتیاز به رده هفتم صعود کنند. از سوی دیگر شاگردان باانگیزه لبدوف در استرالیا با وجود عملکرد قابل قبول مغلوب تجربه حریف شدند و ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۷ و ۱۵-۹ به حریف واگذار کردند تا به یک برد و چهار امتیاز در رده چهاردهم برسند.

از ساعت ۲۰:۱۰ و در مهم‌ترین و زیباترین دیدار هفته دوم تیم‌های باسابقه و پرافتخار آمریکا و برزیل که در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند، به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار طولانی این زردپوشان برزیل بودند که توانستند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و با کسب پنجمین بردشان ۱۵ امتیازی شوند. آنها ضمن صعود به رتبه دوم با لهستان صدرنشین هم‌امتیاز شدند. شاگردان جان اسپرا نیز نخستین شکستشان را متحمل شدند تا با پنج پیروزی و ۱۳ امتیاز به رده سوم سقوط کنند. ست‌های بازی با امتیاز های ۲۱-۲۵، ۲۰-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۰ و ۲۰-۱۸ به سود برزیل پایان یافت.

دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ انجام شد و در نخستین بازی تیم‌های فرانسه مدعی عنوان قهرمانی و تیم چین به مصاف هم رفتند. در حالی که هیچ کس شانسی برای چشم‌بادامی‌ها در این بازی قائل نبود، این چینی‌ها بودند که دست به خلق شگفتی زدند و پس از آن که فرانسوی‌ها کار را به ست پنجم کشاندند، در ست پایانی این چین بود که موفق‌تر عمل کرد و با نتیجه سه بر دو برابر قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی به پیروزی رسید تا با دو پیروزی و شش امتیاز به رده دهم صعود کند و در سوی مقابل فرانسه هم با چهار برد و ۱۳ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

در دیگر دیدار همزمان تیم روسیه موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر تیم بحران‌زده بلغارستان به پیروزی برسد تا با کسب چهارمین بردش ۱۳ امتیازی شود و ضمن کاهش اختلاف با رقبای بالای جدول، به رده چهارم صعود کند. بلغارها که ست‌های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۱ به روسیه واگذار کردند، با دو برد و شش امتیاز به رده یازدهم سقوط کردند.

در آخرین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ و از ساعت ۲:۴۰ تیم ملی آرژانتین میزبان ایتالیا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      به عجب بازی میکنن بازیکنان باید به اینا کاپ قهرمانی بدن

    • مهدی ن

      خیلی تیم ایران ضعیف شده
      خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج