جاباما
۷۲۷۱۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مهندس پرسپولیس در لیست سایپا و شهریار

برانکو اعلام کرد محسن مسلمان دیگر در تیم او جایی ندارد.

خبرآنلاین: برانکو اعلام کرد محسن مسلمان دیگر در تیم او جایی ندارد.

علی دایی این روزها یكی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران است. از یك طرف شایعه پیشنهاد كی‌روش به او برای جانشینی‌‌اش مطرح شده و از طرف دیگر گفته می‌شود تیم‌هایی از تركیه و چین به دنبال شهریار هستند. با این حال مدیران سایپا شایعه جدایی دایی را رد كرده‌اند و حتی خودش هم تأكید كرده در لیگ هجدهم قطعاً هدایت تیم سایپا را برعهده خواهد داشت. در همین راستا دیروز نشستی بین دایی و مدیران سایپا برگزار شد و در خصوص لیست ورودی و خروجی این تیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

آن‌طور كه از داخل باشگاه خبر رسیده بازیكنانی همچون مهدی ترابی، محمد دانشگر، آرش رضاوند و محمدرضا اخباری در كنار قلی‌‌زاده كه راهی بلژیك شد، قطعاً جدا خواهند شد. ترابی یك فصل دیگر قرارداد دارد ولی حاضر نیست در سایپا بماند و برای پیشرفت می‌خواهد از این تیم جدا شود و طبق گفته‌‌اش به مسئولان باشگاه، لژیونر خواهد شد. رضاوند كه شاگرد دایی بوده و در چند سال گذشته زیر نظر او كار كرده هم از دریافتی‌‌اش در سایپا رضایت ندارد و به همبازیانش گفته می‌خواهد به تیمی برود كه پول بیشتری بگیرد. حتی حامد شیری كه بهترین پنالتی‌زن این تیم بود و بعد از شاه‌علیدوست وظیفه كاپیتانی نارنجی‌پوشان را برعهده داشت به باشگاه اعلام كرده با نساجی به توافق رسیده و در لیگ هجدهم قصد دارد برای تیم استانش به میدان برود و نمی‌تواند در جمع شاگردان دایی باقی بماند. دانشگر هم که دیشب به استقلال پیوست.

لیست خرید دایی هم برخلاف سال‌های گذشته كه تا لحظه عقد قرارداد كسی از آن خبردار نمی‌شد، به راحتی از باشگاه به بیرون درز پیدا كرده و مسئولان مذاكره‌كننده با بازیكنان مد نظر دایی نتوانسته‌اند در مخفی ماندن این لیست موفق عمل كنند. رحیم زهیوی، معین عباسیان، محسن مسلمان، حامد لك، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی، علی قربانی، صادق بارانی و حمید علی‌عسگری بازیكنان مد نظر علی دایی برای پیوستن به سایپا هستند كه مذاكره با آنها توسط دو عضو كادر فنی تیم فوتبال این باشگاه آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی رضا

      شر حاشیه سازها کم شده از پرسپولیس

    • بدون نام

      لنگ حقیرمرودامسال دسته دو خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج