جاباما
۷۲۷۱۳۰
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

نوبخت: اعتبارات عمرانی امسال افزایش یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال گذشته ۷۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه و امور عمرانی هزینه شد گفت: در سال‌ جاری رقم اعتبارات عمرانی به ۱۲۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال گذشته ۷۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه و امور عمرانی هزینه شد گفت: در سال‌ جاری رقم اعتبارات عمرانی به ۱۲۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

آیین تودیع و معارفه رئیس امور نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان و با شرکت مدیران و کارشناسان معاونت فنی، زیربنایی و تولیدی در محل سازمان مذکور برگزار شد.

نوبخت با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶ مبلغ ۳۸۶ هزار میلیارد تومان برای مصارف عمومی و ۷۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه و امور عمرانی هزینه شد گفت: در سال‌جاری رقم اعتبارات عمرانی به ۱۲۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و امیدواریم با همکاری نظام بانکی بتوانیم در این زمینه شاهد موفقیت قابل توجهی باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهارات خود گفت: ۲ ماه نخست امسال بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده و مقایسه عملکرد با سال گذشته، گویای رشد قابل توجه در این زمینه بوده است.

نوبخت همچنین با اشاره به اهمیت امور نظام فنی اجرایی تصریح کرد: حضور من در جلسه تودیع و معارفه رئیس این نظام بیانگر این موضوع است که مواریث گذشته برای ما بسیار اهمیت دارد و توسعه کشور منوط به انجام بهتر فعالیت‌ها در زمینه امور نظام فنی اجرایی است.

وی تأکید کرد: در واقع بسترسازی اصلی توسعه کشور موکول به فعالیت بهتر نظام فنی اجرایی است و ما موظف هستیم از تجارب ارزشمند مدیران قبلی در این حوزه و حوزه‌های دیگر نهایت استفاده را داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تکریم و تجلیل خدمات مهندس غلامحسین حمزه‌مصطفوی رئیس قبلی امور نظام فنی اجرایی مشاوران و پیمانکاران این سازمان گفت: با توجه به بازنشستگی ایشان و تأکید بر این که ایشان نیروی مجرب، ارزشمند و امانت‌داری تلقی می‌شوند، امیدواریم بتوانیم از دانش و بینش و تجربه‌شان استفاده کنیم.

نوبخت در ادامه افزود: دکتر سید جواد قانع‌فر به عنوان رئیس جدید امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران انسانی فهیم، پاکدست و توانمند هستند و مدتی به عنوان معاون این حوزه مشغول بوده‌اند و امیدوارم مجموعه همکاران این حوزه، ایشان را کمک کنند تا در ادامه راه موفق شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورتون عمران ایرانه یا عمران خودتونو وخانوادتون آقایون

    • همدان پیام

      خوشبحاله پیمانکارا شد دیگه
      دور هم پولا رو بزنیدش رگ حال بیاید
      اونهمه پول 126 هزار میلیارد تومان
      فقط تو رو خدا ازتون خواهش میکنیم مواظب اختلاسی ها باشید زودتر شناساییشون کنید وگرنه حداقا 26 هزارش رفته کانادا

    • بوسه بر خاک ايران

      دروغگو.

    • علی

      نگو نوبخت بگو دروغگو

    • خلیلی قوشچی

      آقای نوبخت پول اعتبارات عمرانی یا وعده های اعتبارات؟

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      منظورش اعتبار عمرانی اقا زاده هاشونه برا واردات و صادرات .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج