جاباما
۷۲۷۲۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شعار هفته جهانی فضا اعلام شد

سازمان دهندگان رویداد هفته جهانی فضا شعار «فضا جهان را متحد می کند» را برای شعار امسال هفته جهانی فضا (WSW) انتخاب کردند.

خبرگزاری مهر: هر ساله انجمن هفته جهانی فضا (WSWA) موضوعی را برای هفته جهانی فضا (WSW) انتخاب می‌کند تا تمام فعالیت­ ها و رویدادهای صورت گرفته در جهان در این هفته (۱۲ تا ۱۸ مهر- ۴ تا ۱۰ اکتبر) پیرامون این شعار برنامه‌ریزی شود؛ این انجمن شعار هفته جهانی فضا در سال ۲۰۱۸ را «فضا جهان را متحد می‌کند»، اعلام کرده است.

این شعار پس از نشست تاریخی رهبران فکری فضایی جهان یعنی UNISPACE+۵۰ برای رویداد سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

طبق گزارش سازمان ملل متحد، UNISPACE + ۵۰ همکاری بین سفرهای فضایی و دولت های فضایی نو ظهور را گسترش خواهد داد و به گسترش فعالیت های مرتبط با اکتشافات فضایی در مقیاس جهانی کمک خواهد کرد.

گوران نیکولاشویچ، مدیر اجرایی انجمن هفته جهانی فضا در این خصوص گفت: هفته جهانی فضا در سال ۲۰۱۷ با بیش از ۴۰۰۰ رویداد رکورد رویدادهای فضایی را شکست. بیشتر این رویدادها در کشورهایی صورت گرفت که در سفرهای فضایی چندان فعال نبودند و این نشان دهنده قدرت هفته جهانی فضا در جهان رو به توسعه است.

دنیس استون، رئیس انجمن هفته جهانی فضا نیز در این باره اظهار داشت: رشد سریع هفته جهانی فضا نشان دهنده پذیرش گسترده این دوره زمانی هماهنگ برای جشن فضا، الهام دهنده دانشجویان برای استفاده از فضا و ارتقاء دهنده برنامه های فضایی و سیاست های سازمان ها است.

طبق نظر انجمن هفته جهانی فضا، بیش از یک هزار سازمان مرتبط با فضا این هفته را جشن می گیرند که بزرگترین شبکه رویدادهای فضایی در جهان است.

هیات مدیره این انجمن هر ساله موضوعی را برای هفته جهانی فضا انتخاب می کند تا فعالیت ها و رویدادهایی که طی ۴-۱۰ اکتبر در بیش از ۸۰ کشور برگزار می شود، را متمرکز کند. سازمان دهندگان رویداد هفته جهانی فضا باید این موضوع را در تمام فعالیت ها و تبلیغات خود در نظر بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج