جاباما
۷۲۷۳۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلیل اصلی خط خوردن لروی سانه چه بود؟

شاید غیبت لروی سانه در جام جهانی که یکی از بهترین ستاره های فوتبال اروپا در فصل جاری بود برای هیچکس آسان نباشد.

ورزش سه: شاید غیبت لروی سانه در جام جهانی که یکی از بهترین ستاره های فوتبال اروپا در فصل جاری بود برای هیچکس آسان نباشد.

لروی سانه در فصل جاری لیگ برتر موفق به زدن ۱۴ گل و ارسال ۱۵ پاس گل شد تا نام او پشت سر کوین دی بروین به عنوان خلاق ترین بازیکن لیگ جزیره شناخته شود.

دلیل اصلی خط خوردن لروی سانه چه بود؟

لروی سانه در 2 فصل اخیر زیر نظر گواردیولا پیشرفت محسوسی داشته و در بسیاری از نظرسنجی ها از شانس های مسلم عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی بود اما حالا این بازیکن باید روسیه 2018 را از خانه تماشا کند.

اما لروی سانه هر چقدر در سیتی درخشان بود، در مجموع 12 بازی خود برای تیم ملی آلمان حتی موفق به زدن یک گل هم نشده بود و تنها یک پاس گل ارسال کرده بود که دلیل اصلی این تغییر عملکرد، تفاوت تفکرات پپ گواردیولا و یوواخیم لوو بوده است.

دلیل اصلی خط خوردن لروی سانه چه بود؟

لروی سانه در ترکیب سیتی یک وینگر کلاسیک و کنار خط در سمت چپ بوده که این نقش در تیم یوواخیم لوو معنایی ندارد و سرمربی تیم ملی آلمان کمتر به بازیکنانی علاقه دارد که به بازی مستقیم علاقه دارند و خواسته او از بازیکنان بخش هجومی دقیقا در سبک بازی ستاره ای مانند توماس مولر خلاصه می شود.

در ترکیب سیتی حرکات ترکیبی به سانه ختم می شود اما در تیم ملی آلمان سانه باید آغازگر حرکات ترکیبی در هجوم بود که هرگز در انجام این امر موفق نبوده است.

دلیل اصلی خط خوردن لروی سانه چه بود؟

همچنین نشریات نزدیک به سرمربی تیم ملی آلمان ادعا می کنند لروی سانه هرگز قادر به تطبیق یافتن با تفکرات یوواخیم لوو نیست و هر چقدر در تیم گواردیولا روان بازی می کند، در ترکیب تیم ملی آشنا به خود نبوده است و در دیدارهای دوستانه برابر برزیل، اسپانیا و اتریش نیز همینگونه نشان داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج