۷۲۷۵۷۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

هزینه دیدار ترامپ - اون با کیست؟

برگزاری نشست کره شمالی و آمریکا در محلی اختصاصی در سنگاپور که یکی از گران‌قیمت‌ترین مقصدهای گردشگری آسیایی است، بدون شک هزینه زیادی را به دنیال خواهد داشت اما پرداخت ذره‌ای از این هزینه‌ها از جانب پیونگ‌یانگ نامحتمل‌ترین پیش‌بینی‌ است.

خبرگزاری ایسنا: برگزاری نشست کره شمالی و آمریکا در محلی اختصاصی در سنگاپور که یکی از گران‌قیمت‌ترین مقصدهای گردشگری آسیایی است، بدون شک هزینه زیادی را به دنیال خواهد داشت اما پرداخت ذره‌ای از این هزینه‌ها از جانب پیونگ‌یانگ نامحتمل‌ترین پیش‌بینی‌ است.

پس از آن که واشنگتن پست در گزارشی به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به دنبال راهی برای پرداخت هزینه هتل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جریان نشست سنگاپور میان رهبران دو کشور است، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص چگونگی مدیریت هزینه‌ها برای این نشست مطرح شده است.

این گزارش ادعا می‌کند که ممکن است سنگاپور این هزینه‌ها را بر عهده بگیرد اما این که این هزینه‌ها دقیقا به چه چیزهایی تعلق دارند، مشخص نیست.

هزینه محل اختصاصی نشست و هتل که گزارش شده هزینه هر شب اقامات ریاست جمهوری در هتل "فولرتون" سنگاپور ۶۰۰۰ دلار است، قطعا از جمله این هزینه‌ها هستند اما این هزینه بیشتر از توانایی پرداخت کره شمالی است.

دولت کره شمالی که با برگزاری رویدادهای مجلل غریبه نیست، سرمایه‌های زیادی برای پوشش نشست‌های مهم کیم جونگ اون دارد و علاوه بر آن بسیاری از کارشناسان بر این باورند که کیم جونگ اون ثروتی بیش از یک میلیارد دلار دراختیار دارد که بیشتر به خاطر حمایت کامل کشورش از او است.

اما تاریخ نشان داده که نشست با خانواده اون ارزان تمام نمی‌شود. گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سئول برای نخستین نشست مون جائه این، رییس جمهور این کشور با اون که نشستی یک روزه بود، حدود پنج میلیون دلار هزینه کرده است.

این کشور همچنین در سفر هیئت ۴۰۰ نفری کره شمالی به کره جنوبی به مناسبت بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ در ماه فوریه ۲.۵ میلیون دلار هزینه کرد.

هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکال احتمال پرداخت هزینه‌های کره شمالی از سوی آمریکا را تکذیب و تصریح کرده است که واشنگتن از طرف دیگری نیز درخواست نخواهد کرد که هزینه‌های کره شمالی را پوشش دهد.

سنگاپور در روند عادی میزبانی چنین نشستی باید تدابیر امنیتی و بسیاری اقدامات دیگر را صورت دهد. این کشور اعلام کرده است که بخشی از مرکز شهر را برای برگزاری این نشست از ۱۰ تا ۱۴ ژوئن به عنوان "منطقه رویداد ویژه" تعیین می‌کند و این منطقه در نزدیکی سفارت آمریکا و چندین هتل از جمله هتل "شانگری-لا" قرار دارد.

شانگری-لا به عنوان محل احتمالی برگزاری نشست آمریکا و کره شمالی اعلام شده زیرا تجربه برگزاری کنفرانس امنیتی سالانه و میزبانی از مقامات دفاعی کشورهای جهان را دارد.

وزیر دفاع سنگاپور اعلام کرده است که این کشور بخشی از هزینه‌های برگزاری این نشست را بر عهده خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به ما چه درد خودمان برای خودمان بس است

    • الف

      هزینه هتل محل اقامت اون رهبرکره شمالی جهت ملاقات گفتگو ومذاکرات رییس جمهورترامپ چندانی مشکلی برای طرفین نیست؟لذاموضوع مهمان ومیزبان روشن بشودهمه چه حل میشه؟بلاخره ترامپ خودش ثروتمند و رییس جمهوری مثل امریکا باثروت وابرقدرت جهانی ست؟بعدشم اگرترامپ خسیس بازی دربیاره فقط لازمه به یکی ازکشورهااشاره فوراهمه چه تقبل می کنند؟

      پاسخ ها

      • ساوان صباحت

        حالا اینم شد دغدغه؟!!!!!

    • بدون نام

      از ترامپ قوی تر وجود نداره . ببینید هزینه نشست را کشور دیگری باید پرداخت کنه.

    • بدون نام

      آقا نگران نباشید طرح ترافیک پور سیدی شهرداری پولشو میده !

    • بدون نام

      درودبرترامپ مردباغیرت باشرف عدالت خواه ودوستدارمردم ایران

    • بدون نام

      به شما چی پیگر باش خاوری با هزینه ها چه می کند

    • بدون نام

      هزینه اش را بگویید مدیران ما بدهتد !

    • بدون نام

      این هزینه راهم نذازن رودوش ماچون هرموقع میلشون باشه هرکاری می کنندجلوگیرهم ندارندخداازشون نگذردمافقط نفرینی ازمون می ادکه وظیفه مون راانجام میدیم کاری بابقیه نداریم البته بقیه هم مرگ برامریکا میگن ولی لامذهب ضدضربه است هیچی روش کاری نیست

    • بدون نام

      خاوری میده , براش پولی نیست

    • حامد

      شما برو هزینه جام جهانی رفتن نمایندگان مجلستونو ببین با کیست!؟ هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج