۷۲۷۶۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آرژانتینِ لیونل مسی؛ دریایی از تردید‌ها

آلبی سلسته این روزها در کمپ بارسلونا خود را مهیای حضور در جام جهانی می کند؛ در حالی که ترکیب ۱۱ نفره این تیم، هنوز ابهامات زیادی را به خود می بیند.

ورزش سه: آلبی سلسته این روزها در کمپ بارسلونا خود را مهیای حضور در جام جهانی می کند؛ در حالی که ترکیب ۱۱ نفره این تیم، هنوز ابهامات زیادی را به خود می بیند.

به نقل از مارکا، از هفته گذشته آرژانتینی ها در کمپ بارسا اردو زده اند تا خود را برای حضوری قدرتمندانه در روسیه مهیا کنند. روز گذشته تمرین تعطیل بود و امروز مسی و یارانش بار دیگر به تمرینات بازگشتند. هرچند که دیروز با وجود تعطیلی تمرین، خاویر ماسکرانو و تالیافیکو در کمپ خوان دسپی بارسلونا تمریناتی اختصاصی را انجام دادند.

آرژانتینِ لیونل مسی؛ دریایی از تردید‌ها

خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتین روزهای سخت و طاقت فرسایی را سپری می کند. او هنوز به ترکیب اصلی 11 نفره خود برای جام جهانی دست پیدا نکرده و این به یک دغدغه بزرگ برای وی و دستیارانش تبدیل شده است. شاید به جرات بتوان گفت که فقط جایگاه مسی، اوتامندی و تا حدی دی ماریا در ترکیب اصلی ثابت شده است و در دیگر نقاط، ابهامات زیادی وجود دارد.

آرژانتینِ لیونل مسی؛ دریایی از تردید‌ها

درون دروازه و پس از مصدومیت رومرو، اکنون باید از بین کابایرو(گلر چلسی) و آرمانی(گلر ریور) یکی درون دروازه قرار بگیرد. گمانه زنی ها روی کابایرو است.

در خط دفاع اوتامندی جای ثابتی دارد و زوج او از بین روخو و مرکادو مشخص خواهد شد. برای دفاع های کناری نیز تالیافیکو(بازیکن آژاکس) و سالویو(بازیکن بنفیکا) شانس بیشتری نسبت به رقبای خود دارند و سپس به خط میانی می رسیم.

آرژانتینِ لیونل مسی؛ دریایی از تردید‌ها

ماسکرانو و لو سلسو، شانس های اول قرار گرفتن در خط میانی هستند. بیگلیا و لانزینی هم گزینه جانشین خواهند بود.

جلوتر از این دو هافبک باید منتظر بانه گا، مسی و دی ماریا بود و سپس اصلی ترین ابهام در ترکیب اصلی را باید در آگوئرو و ایگواین جستجو کرد. هنوز مشخص نیست که سامپائولی از بین آگوئرو و ایگواین، در نهایت کدام یک را روانه میدان خواهد کرد، هرچند که گمانه زنی ها روی ستاره منچسترسیتی است.

آرژانتینِ لیونل مسی؛ دریایی از تردید‌ها

سامپائولی نه تنها روی اسامی که در انتخاب تاکتیک مدنظرش نیز تردیدهایی دارد. پیش بینی می شود که سیستم آلبی سلسته در جام جهانی ۱-۳-۲-۴ باشد؛ هرچند که ۲-۴-۴ و ۲-۱-۴-۳ نیز رد نشده است.

مسی و یارانش فردا را نیز در بارسلونا تمرین خواهند کرد و سپس پنجشنبه برای انجام یک بازی دوستانه به فلسطین اشغالی می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      هيچ وقت نفهميدم چرا مربيايه ارژانتين انقدر ضعيف انتخاب ميشن حتي توانايي ندارن ستاره هارو بازي بگيرن طرف حتي يه جا براي ديبالا پيدا نكرده يعني يه مربي چقدر بايد ضعيف باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج