۷۲۷۷۸۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

لیندا همیلتون و ایفای نقش دوباره سارا کانر

به تازگی عکسی منتشر شده است که لیندا همیلتون (Linda Hamilton) را در فیلم Terminator ۶ (نابودگر ۶) نشان می‌دهد.

گیمفا: به تازگی عکسی منتشر شده است که لیندا همیلتون (Linda Hamilton) را در فیلم Terminator ۶ (نابودگر ۶) نشان می‌دهد. پس از فیلم Terminator ۲: Judgment Day (نابودگر ۲: روز داوری)، این اولین بار خواهد بود که همیلتون به عنوان شخصیت قهرمان کانر قرار است تا در این سری فیلم‌ها حضور داشته باشد.

فرانچایز Terminator (نابودگر) پس از ساخته‌شدن سری دومش، درگیر مشکلات حقوقی گردید و باعث شد سری سوم این فیلم با دوازده سال تاخیر در سال ۲۰۰۳ به سینماها بیاید و با اینکه Terminator ۳: Rise Of The Machines (نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها) از تصاویر اکشن شگفت‌انگیزی برخوردار بود، از جانب مخاطبین همچون بازسازی بی‌روحی از سری دوم تلقی شود. Terminator: Salvation (نابودگر: رستگاری) چهارمین فیلم از این فرانچایز به کارگردانی جوزف مک‌گینتی نیکول (Joseph McGinty Nichol) بود که دوران پس از جنگ هسته‌ای میان انسان و ماشین را به تصویر می‌کشید و علی‌رغم حضور کریستین بیل (Christian Bale) در نقش اصلی، فیلم به طرز شگفت‌انگیزی خسته‌کننده بود.

لیندا همیلتون و ایفای نقش دوباره سارا کانر

پس از این فیلم بار دیگر آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در سری پنجم این فرانچایز به نام Terminator: Genisys (نابودگر: پیدایش) در نقش شخصیت نابودگر بازگشت و درحالی که فیلم سود خود را به دست آورد، با نظرات وحشتناک منتقدین روبه‌رو گشت و عنوان بدترین فیلم این فرانچایز نصیبش شد. اکنون جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان سری اول و دوم این فرانچایز که در سری‌های سوم تا پنجم به دلیل درگیری در پروژه‌های دیگر حضور نداشت، این بار در مقام تهیه‌کننده بازگشته و شوارتزنگر و همیلتون را نیز همراه خود بازگردانده است.

تیم میلر (Tim Miller) کارگردان فیلم Deadpool (ددپول)، وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز عهده‌دار شده است. درحال‌حاضر همیلتون تحت آموزش‌های فشرده قرار دارد تا برای ایفای نقش در ششمین فیلم فرانچایز Terminator (نابودگر) آماده شود. درهمین‌حال عکسی از وی در صفحات طرفدارن او و فرانچایز Terminator (نابودگر) منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

لیندا همیلتون و ایفای نقش دوباره سارا کانر

بازخوردهای نه‌چندان خوب منتقدان و طرفداران به Terminator: Genisys (نابودگر: پیدایش) نشان می‌داد که مخاطبین از این فرانچایز خسته شده‌اند و به نظر می‌رسید که زمان بازنشستگی آن فرا رسیده باشد. بنابراین فیلم جدید باید به قدری خوب باشد تا طرفداران را متقاعد کند که فرانچایز علمی/تخیلی Terminator (نابودگر) هنوز نمرده است. کامرون نیز ادعا می‌کند که در سومین حضورش در این فرانچایز، درست عمل خواهد کرد. با توجه به اینکه همیلتون سری سوم این فرانچایز را به خاطر دوست نداشتن فیلمنامه آن رد کرده بود، هیجان‌انگیز است که بار دیگر نقش‌آفرینی او را در این فرانچایز نظاره‌گر باشیم.

در Terminator: Genisys (نابودگر: پیدایش) امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نقش سارا کانر را بازی می‌کرد. او اخیرا در مورد این فرانچایز اظهار کرده است که از تولید این فیلم ضعیف رها شده است و دیگر به آن باز نمی‌گردد. جیسون کلارک (Jason Clarke) نیز در مورد برنامه سری ششم فرانچایز Terminator (نابودگر) گفته است که این سری نسخه‌ی سایبورگ جان کانر را بیشتر مورد بررسی قرار داده است.

منبع: Screenrant

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج