جاباما
۷۲۷۹۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وطنخواه: به انتخاب گل‌محمدی خوش‌بینم

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت که به انتخاب سرمربی جدید پدیده خوش‌بین است.

سایت باشگاه پدیده خراسان: جوادوطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی باشگاه پدیده اظهار داشت: پس از بررسی تمامی گزینه‌ها، با توجه به کارنامه گل‌محمدی مذاکرات خود را با این سرمربی خوش نام به صورت جدی دنبال کردیم و در نهایت با بستن قرارداد با او، هدایت باشگاه پدیده به این مربی جوان و باسابقه فوتبال ایران سپرده شد.

وی افزود: بعد از پایان فصل گذشته و جدایی رضا مهاجری، گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسیدیم و به این انتخاب کاملا خوش بین هستیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره مذاکره پدیده با پانادیچ نیز عنوان کرد: پانادیچ هم یکی از مربیان خوب فوتبال است. ما با او هم رایزنی کردیم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم گل‌محمدی را در رأس کادر فنی قرار دهیم. سیاست باشگاه پدیده همواره در راستای حمایت از مرد اول کادرفنی است و این مهم را در گذشته نیز با حمایت خود از سرمربیان قبلی ثابت کرده‌ایم، امیدواریم گل‌محمدی نیز با توجه به دانش فنی بالا و سابقه طولانی در سطح نخست فوتبال ایران، بتواند به بهترین شکل ممکن در پدیده نتیجه بگیرد.

وطنخواه خاطرنشان کرد: برای فصل آینده، به دنبال بستن تیمی خوب و آبرومند هستیم، به هر حال پدیده تنها نماینده فوتبال خراسان و شرق کشور در لیگ برتر است و باید به شکلی نتیجه بگیریم که مایه خوشحالی و غرور هواداران فوتبال خراسان باشیم. امیدواریم در فصل آتی با توجه به حمایت های مدیران شرکت پدیده و حضور کادرفنی جدید در باشگاه پدیده و با حمایت حداکثری هواداران ورزش و فوتبال خراسان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

وی درباره اینکه کار جذب بازیکن از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: طی صحبتی که با گل‌محمدی داشتیم از هفته آینده سعی خواهد شد تا کار فنی آغاز شود و پیش از آن نیز مراسم معارفه رسمی ایشان را نیز در مشهد برگزار خواهیم کرد. در خصوص جذب بازیکن نیز باید این را بگویم که از چند روز قبل با برخی از بازیکنان فصل پیش مذاکرات خود را آغاز کردیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده تصریح کرد: همواره تلاش ما بر این بوده است تا بدون جنجال و حاشیه و در آرامش کار خود را پیش ببریم. برنامه‌ریزی ما در این فصل هم بر همین منوال خواهد بود. از هواداران تیم هم می‌خواهیم صبور باشند تا در کنار حمایت همه جانبه آنها و البته مسئولان استانی بتوانیم کار خود را به خوبی پیش ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج