۷۲۷۹۹۲
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

شمخانی: روز قدس، کابوس اسرائیل است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، روز قدس را کابوس جنایتکاران صهیونیست خواند و گفت: حمایت ایران از آرمان فلسطین، اصولی و اعتقادی است.

خبرگزاری مهر: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این روز مبارک، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، حمایت ایران از آرمان فلسطین را اقدامی اصولی، اعتقادی و ناشی از تکلیف دینی عنوان کرد و افزود: پیروزی‌های مستمر محور مقاومت در سوریه موجب افزایش خودباوری و انگیزه کشورهای اسلامی در برابر سلطه طلبی رژیم صهیونیستی شده است.

شمخانی افزود: مردم قهرمان و شجاع فلسطین هیچگاه منتظر مذاکرات و تصمیم دیگران نماندند و غیرت اسلامی خویش را در دفاع از قدس شریف و آرمان آزادی فلسطین با جهاد وایثاردرمقابله با این رژیم کودک کش به نمایش گذاشتند.

وی روز قدس را کابوسی برای جنایتکاران رژیم صهیونیستی توصیف کرد وافزود: سردمداران وحشت زده این رژیم در آستانه این روز بزرگ از طرفی با کشتار مردم فلسطین و هدف قرار دادن امدادگران اوج سبُعیت خود را نشان می دهند و از طرفی، با دورگردی در اروپا در صدد تضعیف اصلی ترین حامی مردم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: حضور میلیونی و پر شکوه تر مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن خنثی کردن اقدامات مذبوحانه آنان نشان خواهد داد با وجود توطئه های گوناگون نظام سلطه، موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است و نزدیک است روزی که میراث ماندگار خمینی کبیر مرگ رژیم جعلی و جنگ افروز صهیونیستی را رقم زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a

      باباحالاچهل سال که مامیگیم اسرائیل ازروزقدس وحشت داره دیگه بیش ازحداین جملات تکراری شده مرگ یه بارشیون هم یکبار یه بارواسه همیشه این کشور عیرقانونی وکودک کش راازکره ی زمین محوکنیم اگه هم خداناکرده موفق نشدیم به وظیفه انسانیمان عمل کردیم

    • بدون نام

      میگن اسراییلیها این چهل است خواب به چشم شان نرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج