جاباما
۷۲۸۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم محبوب‌ترین‌های جام در شبکه‌های اجتماعی

در تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ از محبوب‌ترین بازیکنان شبکه‌های اجتماعی، حضور اسپانیایی‌ها پررنگ است.

خبرگزاری تسنیم: با نزدیک شدن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، حواشی مربوط به این رقابت‌ها هم در حال افزایش است، از جمله فعالیت هواداران هر یک از تیم‌ها در شبکه‌های اجتماعی و رجزخوانی آنها برای رقبا.

در همین راستا، نشریه مارکا، نگاهی انداخته به محبوب‌ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی از نظر پربازدید بودن اخبار مرتبط با آنها در فضای مجازی از ابتدای فصل و محبوب‌ترین آنها در هر پست از زمین بازی را در قالب تیم منتخب محبوب‌ترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی کرده است. اخبار مربوط به ۱۱ بازیکن این تیم منتخب در اینترنت، از ابتدای فصل اخیر تا کنون بیش از ۹ میلیون صفحه بازدید داشته و بیش از ۷۰ میلیون ساعت زمان صرف خواندن آنها شده است.

بر این اساس، در تیم منتخب پرطرفدارترین بازیکنان جام جهانی، داوید دخه‌آ سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد با ۷۳ میلیون بازدید درون دروازه قرار گرفته است. سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید با ۱۰۵ میلیون صفحه بازدید و مس هوملس مدافع آلمانی بایرن مونیخ با ۲۹ میلیون صفحه بازدید در مرکز خط دفاعی هستند. همچنین مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید با ۴۵۲ میلیون صفحه بازدید در سمت چپ و هم‌تیمی اسپانیایی او دنی کارواخال با ۴۵ میلیون صفحه بازدید در سمت راست خط دفاعی قرار دارند.

پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد با ۱۱۵ میلیون صفحه بازدید به عنوان هافبک دفاعی تیم منتخب جام جهانی ایفای نقش می‌کند و کوین دی‌بروینه، هافبک بلژیکی منچسترسیتی را با ۴۰ میلیون صفحه بازدید و کوتینیو، بال چپ برزیلی بارسلونا را با ۱۷۶ میلیون صفحه بازدید به ترتیب در سمت راست و چپ خود دارد.

تیم محبوب‌ترین‌های جام در شبکه‌های اجتماعی

مثلث خط حمله تیم منتخب جام جهانی 2018 را نیز کسانی تشکیل نداده‌اند جز لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح. صلاح مهاجم مصری لیورپول با 104 میلیون صفحه بازدید به عنوان گوش راست، رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید با 1824 میلیون صفحه بازدید به عنوان گوش چپ و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا با 686 میلیون صفحه بازدید به عنوان مهاجم نوک انتخاب شده‌اند.

در همین حال نشریه مارکا دیاگرامی از نتایج احتمالی بازی‌های مراحل حذفی جام جهانی 2018 بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در آن تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمان احتمالی این رقابت‌ها معرفی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج