جاباما
۷۲۸۰۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بارزانی: برای بهبود روابط با بغداد تلاش می‌کنیم

نخست وزیر منطقه کردستان عراق تاکید کرد که این منطقه مرحله جدیدی را آغاز کرده و از هیچ تلاشی برای عادی سازی روابط با بغداد صرف نظر نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری «سومریه نیوز»، «نیچروان بارزانی»، نخست وزیر منطقه کردستان عراق امروز چهارشنبه تاکید کرد، منطقه کردستان مرحله جدیدی را آغاز کرده و برای حل مسائل خود با بغداد بر اساس قانون اساسی تلاش می‌کند.

وی امروز در مراسم اعطای مدرک بین المللی ایزو به وزارت داخلی منطقه کردستان اظهار داشت: مرحله تازه‌ای در منطقه کردستان آغاز شده است این منطقه هر تلاشی برای عادی سازی روابط با بغداد به کار خواهد بست و برای اثبات حقوق و حل مشکلات مطابق با قانون اساسی تلاش می‌کند.

بارزانی تصریح کرد که تمایل جدی برای انجام اصلاحات و کاستن از روال معمول وجود دارد»؛ وی همچنین بر اهمیت «ایجاد زیرساخت‌های اداری در مؤسسات منطقه» تاکید کرد.

وزارت کشور منطقه کردستان عراق در دسامبر ۲۰۱۷ از آغاز به کار نظام الکترونیکی در همه نهادهای خود خبر داد و گفت این طرح با هدف تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان و شفاف سازی صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج