۷۲۸۰۲۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فریادشیران: شرکت نفت به دنبال انحلال تیم است

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران معتقد است شرکت نفت می‌خواهد این باشگاه را منحل کند.

تسنیم: ناصر فریادشیران درباره وضعیت مالکیتی تیم فوتبال نفت تهران بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته اول اظهار داشت: نفت تهران در بلاتکلیفی مطلق قرار دارد. این وضعیت حتی برای نفت مسجد سلیمان هم که تازه لیگ برتری شده وجود دارد و آنها هم مشکلاتی دارند. نفت تهران مانند خیلی از تیم‌ها به لیگ دسته اول سقوط کرده اما الان دیگر نماینده تهران صاحب ندارد و هیچ‌کس به داد این تیم نمی‌رسد.

وی افزود: در شرکت نفت هیچ‌کس پاسخگو نیست. دو سال پیش تیم را به سه نفر واگذار کردند اما این باشگاه در نهایت به هیچ‌کدام از آنها داده نشد. قبل از عید اعضای هیئت مؤسس و اعضای مجمع به شرکت نفت نامه زدند که باشگاه به کارگزار وقت (شرکت تهران کار رسا) واگذار شود اما این نامه را هنوز کاردو (مدیرعامل شرکت ملی نفت) به دلایل مختلف امضا نکرده است. با توجه به اینکه مجلس طرح دوفوریتی عدم اشتغال افراد بازنشسته را تصوب کرده و به دلیل اینکه آقای کاردو بازنشسته است و ثبات کاری ندارد این نامه را امضا نمی‌کند.

مربی پیشین نفت تهران با اشاره به وضعیت نفت مسجد سلیمان, عنوان کرد: بهاروند رئیس سازمان لیگ یک نامه به باشگاه نفت مسجد سلیمان نوشته و از آنها خواسته که اعضای هیئت مدیره باشگاه را معرفی کنند اما این نامه را هم کاردو امضا نکرده است. همانطور که وزیر نفت اعلام کرده بود که نمی‌خواهند تیم‌داری کنند و گفته بود که اسم نفت را از روی باشگاه بردارید و نام این باشگاه را «آب» یا «نان» بگذارید, الان هم شرکت ملی نفت از باشگاه‌های تحت پوشش خودش حمایت مالی نمی‌کند.

فریادشیران با بیان اینکه «مالیکت باشگاه نفت تهران با همه بدهی‌هایش بر عهده شرکت نفت است», گفت: این باشگاه ۲۰۰ نفر طلبکار دارد. از منصوریان, دایی, کریمی و درخشان به همراه کادر‌های‌شان گرفته تا حجازی و افاضلی همه از نفت طلب دارند. الان باشگاه نفت ۴۰ میلیارد بدهی دارد و به لیگ دسته اول هم سقوط کرده است. امتیاز نفت در دسته یک بین ۳ تا ۴ میلیارد تومان است که فردوسی (مدیرعامل شرکت تهران کار رسا) حاضر است تیم را بدون بدهی‌ها‌یش خریداری کند اما شرکت نفت تیم را نه به بخش خصوصی واگذار کرده و نه خودش تیمداری می‌کند. فکر می‌کنم کاردو و شرکت نفت به دنبال انحلال نفت تهران هستند.

وی در پایان گفت: از سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان), گل‌محمدی (مدیرکل ورزش استان تهران) و حتی شهردار تهران درخواست دارم از این تیم چه در بخش خصوصی و چه در شرکت نفت حمایت کنند تا دوباره احیا شود, هرچند امیدوارم این تیم زیر مجموعه شرکت نفت باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      من موندم تهران کجاش نفت داره که اسم یه تیم میزارن نفت تهران .حالا خوزستان همش نفت داره و اسم تیم هاش نفتی باشه اشکال نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج