جاباما
۷۲۸۰۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اظهارنظر خانم بازیگر درباره عمل زیبایی

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تئاتر در برنامه "کافه سوال" گفت: عمل‌های جراحی به سمتی می‌رود که اغلب صورت‌ها شبیه به هم شده‌اند و این انتخاب‌ نقش‌های تاریخی را برای بازیگران دشوار می‌کند.

خبرگزاری مهر: شبنم مقدمی بازیگر سینما و تئاتر در برنامه "کافه سوال" گفت: عمل‌های جراحی به سمتی می‌رود که اغلب صورت‌ها شبیه به هم شده‌اند و این انتخاب‌ نقش‌های تاریخی را برای بازیگران دشوار می‌کند.

شبنم مقدمی همچنین در پاسخ به سوال لواسانی مجری برنامه "کافه سوال" که از او پرسید آیا قبول دارید موج چهره‌های عروسکی در سینما به راه افتاده است؟ گفت: سینمای ما برآیند جامعه است و همانطور که در جامعه چهره‌های تصنعی زیادی می‌بینیم بین بازیگرها هم این موضوع شایع شده است.

بازیگر "آشپزباشی" افزود: بینی من احتمالا به عمل جراحی نیاز دارد اما این کار را نکرده و نخواهم کرد. من هیچ جراحی زیبایی روی صورتم انجام نداده‌ام و در این شرایط خوشبختانه کارم را هم به خوبی پیگیری می‌کنم. بر این تصورم دیگر دوره آن گذشته که به صورت‌های زیبا نقش برای بازی بدهند، اکنون بیشتر هنر بازیگر مهم است نه زیبایی او.

اظهارنظر خانم بازیگر درباره عمل زیبایی

مقدمی با انتقاد از عمل‌های زیبایی رایج در بین بازیگران تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که جراحی‌های زیبایی به بازیگر می‌زند این است که اینگونه عمل‌ها مانع پذیرش نقش‌های تاریخی می‌شود. مثلا ما در پروژه مولانا با چنین مشکلی برخوردیم و برای انتخاب بازیگر با مشکل مواجه شده بودیم چون تعداد گزینه‌هایی که عمل جراحی نکرده بودند، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید.

مهمان دیگر این برنامه خرازی‌ها روانشناس نیز گفت: رسانه‌ها در عادی شدن چهره‌های تصنعی نقش بسیار زیادی دارند. متاسفانه در بین آقایان هم این موارد خیلی شیوع پیدا کرده است. فکر می‌کنم با این شرایط باید در دهه آینده بنشینیم و در مورد آرایشگاه‌های زیبایی آقایان و آسیب‌های آن صحبت کنیم.

وی ادامه داد: عمل‌های زیبایی و آرایش‌های مویی که هویت مردانه صورت آقایان را از بین می‌برد و آنها را به سمت زنانه‌تر شدن سوق می‌دهد یکی از مشکلاتی است که برای جامعه ما یک خطر به حساب می‌آید.

یکی دیگر از مسائلی که در این برنامه عنوان شد، بحث شارلاتانیزم در تبلیغات جراحی‌های زیبایی بود که کارشناسان برنامه در مورد آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

"کافه سوال" برنامه گفتگومحوری است که جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. تهیه این برنامه که در فصل اول به موضوع زیبایی و عمل های زیبایی می‌پردازد، به عهده سهیل سلیمانی است و مژده لواسانی اجرای آن را برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      باور کنید مردم از قیافه های مصنوعی خسته شده اند وقتی همه شبیه هم میشن دیگه خوشکلی معنا نداره

    • ف ش

      واقعا شنيدن اين موضوعات انسان بفكر فرو مي برد عده اي براي شام شب شون مشكل دارند و عده اي از خدا بي خبر ميليونها خرج مي كنند تا مثلا زيبا بشوند آيا مي شود اينها انسان ناميد

    • محبوب

      راست ميگه واالا
      بازيگري رو با مدلينگ اشتباه گرفتن
      خدا رو شكر مردم خودشون ميتونن تشخيص بدن كه كي بهتر بازي ميكنه
      هيچ وقت نميگن مثلا فلان بازيگر عملي از پرستويي بهتر بازي ميكنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج