۷۲۸۲۳۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

خاموشی به تهران می‌رسد؟

مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران گفت: اگر مصرف برق مشترکان تهرانی مانند سال گذشته باشد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، اما اگر مدیریت مصرف صورت گیرد جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران گفت: اگر مصرف برق مشترکان تهرانی مانند سال گذشته باشد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، اما اگر مدیریت مصرف صورت گیرد جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

غلامرضا خوش خلق با بیان این که باران در نقاط مختلف استان تهران باریده است، اظهار کرد: گرچه این بارندگی ها در بهبود وضعیت منابع آبی تاثیر گذار بوده، اما در حوزه برق باید دید که چه میزان آب در پشت سدهای ما جمع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ آثاری مبنی بر بهبود وضعیت وجود ندارد، اما اگر هوا در روزهای آتی که مانند شرایط فعلی باشد می توانیم نسبت به تابستان امیدوار باشیم، چرا که قطعا در این شرایط میزان شرایط برق مشترکان کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران با تاکید بر این مساله که تلاش ما این است که تابستان سال جاری را بدون هیچ مشکلی در حوزه تامین برق پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: تقاضای ما از مردم این است که در مصرف برق صرفه‌جویی و مدیریت داشته باشند.

خوش خلق با بیان این که قبل از شروع ایام پیک برنامه ریزی برای این ایام آغاز می شود، تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد به دنبال کنترل ایام پیک هستیم و پیش بینی می شود که در صورت مدیریت مصرف مشترکان با مشکل خاصی مواجه نشویم.

چندی پیش نیز اعلام شده بود که در حوزه تهران، قم و البرز که ۲۵ درصد کل مشترکان کشور نیز در این حوزه هستند نگرانی برای خاموشی وجود ندارد، چرا که هیچ‌گونه خاموشی برنامه‌ریزی‌ شده‌ای در این سه حوزه پیش بینی نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط زر مفت میزنن,پس این همه پول و چیکار میکنند

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اقای مدیر عمل تو خیلی غلط کردی امسال این همه بارون بارید ... مگه داری با مهد کودک حرف می زنی مگه میخاید چیکار کنید با این همه پول پدذ صحاب مردم رو دراوردید همش دم از کمبود و بحران وخاموشی ووووووو خدا خفتون کنه خدا نابودتون کنه برید گم شید خداوندرو بحق این شب قدر قسم میدیم انابود وفنا شین نابود نابود نابود گم شین

    • شهین سیفی

      دارو ندار دنیا یک یخچال داریم اونم بزار بسوزه شد یک روز ازخواب بلند شیم یک خبر خوب بدیدید تهران مدتهاست که خاموشه

    • بدون نام

      مگر ما هسته ای برق نداریم بخود صحبت می کنی خواهشمندم با اعصاب مردم انقلابی بازی نکنید

    • رضا شیراوند

      آقایان طبق گفته خودتان ما در تولید برق به خود کفائی رسیدیم وحتی به کشورهای همجوار برق صادر میکنیم پس چرا هرسال التماس میکنید مردم برق کم مصرف کنید مردم فقط در تابستان یک کولر اضافه میشود به وسایل برقیشان شما اگر درست پیش بینی کنید ومنبع ذخیره نیز تهیه کنید به مشکلی بر نمی خورید یه خورده دلسوزانه مدیریت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه این چه تفکریه ما سالها بخاطر انرژی هستی با کل دنیا در حال جنگ وستیزیم پس این انرژی هسته ای در چه زمان وکجا بدرد ملت بدبخت فلک زده خواهد خورد هر روز تهدید یا کمبود آب داریم یا تهدید به خاموشی میشویم تورا خدا اگه این داستان هسته ای عاقبتش قراره مردم تهدید بشن انرژی هسته ای رو به لقایش بخشیدیم

      • بدون نام

        ابر رضا شیراوند ، منبع ذخیره برق دیگه چه صیغه ای بود ؟ شما اختراعش کردی ؟

    • بدون نام

      پس چی شد اون ایده آل ۰۰۰ الان هر بلایی که میخوان سر ما در میارین هر روز یک بد بختی ۰ جمش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج